ثبت آگهی و تبلیغ تدریس ریاضی
صفحه کنونی: مقالات تبلیغ تدریس خصوصی ریاضی نحوه نوشتن آگهی تدریس خصوصی ریاضی موفق و موثر

نحوه نوشتن آگهی تدریس خصوصی ریاضی موفق و موثر

نحوه نوشتن آگهی تدریس خصوصی ریاضی موفق و موثر

نحوه نوشتن آگهی تدریس خصوصی ریاضی موفق و موثر در این مقاله توضیح داده می شود. اگر قصد دارید در زمینه تدریس خصوصی ریاضی فعالیت داشته باشید و با آگهی و تبلیغات موفق شاگرد جذب کنید این مقاله را بخوانید.

پیشنهاد سایت تدریس ریاضی:
چگونه در تبلیغ تدریس ریاضی موفق باشیم؟

برای جذب شاگرد در زمینه تدریس خصوصی ریاضی ثبت تبلیغات در اینترنت در سایت های تخصصی تدریس خصوصی مانند همین سایت تدریس ریاضی www.Tadris-Riazi.com، سایت ایران مدرس www.IranModares.com و ..... می تواند بسیار موثر باشد. وب سایت حاضر به صورت تخصصی در زمینه تبلیغات تدریس ریاضی فعالیت دارد در حالیکه سایت ایران مدرس خدمات تدریس خصوصی تمامی دروس را ارائه نموده است. درج آگهی در هر دوی این سایت ها می تواند مفید باشد. نکته ای که باید در نظر بگیرید این است که برای موفقیت در جذب شاگرد اولا باید سایت های خوبی را برای ثبت تبلیغ در نظر بگیرید که دو سایت معرفی شده واقعا مناسب هستند و ثانیا خودتان هم باید این روش را جدی بگیرید و عنوان و متن تبلیغ و همچنین عکس را درست بنویسید و انتخاب کنید. خوب نوشتن آگهی بسیار مهم است. افرادی که تبلیغ شما را می بینند باید متقاعد شوند که می توانند به شما اعتماد نمایند و اینکه شما را به عنوان یک استاد خوب انتخاب نمایند. شما از طریق متن تبلیغ می توانید با متقاضیان کلاس خصوصی حرف بزنید و ایشان را با ارائه رزومه کاری و سوابق تدریس و یا مدارک دیگر متقاعد کنید که اعتماد کردن به شما برای کلاس های خصوصی می تواند نتیجه خوبی داشته باشد.

مطالعه مقاله
تبلیغات تدریس خصوصی ریاضی موفق و پربیننده هم مفید است.

بنابراین، اینکه در یک سایت خوب تبلیغ تدریس ریاضی داشته باشید مانند این است که در یک خیابان پر رفت و آمد مغازه داشته باشید و افراد زیادی کالا و خدمات شما را ببینند و اینکه متن تبلیغ را خوب بنویسید مثل این می ماند که دکوراسیون مغازه خودتان را خوب چیده باشید تا افراد زیادی از شما خرید کنند. البته در ادامه باید خوب هم درس بدهید و مشابه این است که در مغازه خودتان کالای با کیفیتی را ارائه دهید تا مشتری راضی باشد. باید سعی کنید در عنوان تبلیغ مهمترین افتخار یا افتخارات خودتان را ذکر نمائید و عکس خوبی هم برای آگهی خودتان انتخاب کنید. در متن تبلیغ هم اسم تمام دروس تدریسی را بنویسید و مثلا اگر ریاضی و هندسه و آمار و ... را تدریس می کنید همه ی این موارد را ذکر نمائید. حتی می توانید نظرات شاگردهای قبلی خودتان را در متن آگهی ارائه کنید. اگر این نظرات مثبت باشد و واقعی باشد مطمئنا در جذب شاگردهای جدید بسیار مفید است.

این مقاله را هم بخوانید:
متن آگهی تدریس خصوصی ریاضی + نمونه متن تبلیغات

در متن تبلیغات تدریس ریاضی خودتان به هر میزان توضیحات بیشتری را ارائه کنید و با اطمینان و اعتماد بیشتری به خودتان حرف بزنید و افتخارات بیشتری از خودتان را ذکر نمائید در نهایت احتمال جذب شاگرد شما بیشتر خواهد شد. راهکار خوبی که وجود دارد این است که متن آگهی های تدریس ریاضی ثبت شده توسط مدرسین ثبت نامی در همین سایت تدریس ریاضی را ببینید و از آنها برای تبلیغ خودتان ایده بگیرید. برای مشاهده لیست مدرسین و آگهی های ثبت شده توسط اساتید بر روی لینک زیر کلیک کنید.

منبع: سایت تدریس ریاضی


بازدید: 3619
افزودن نظر
نام
نظر خود را درباره این مطلب بنویسید
Security Image
کد امنیتی فوق را وارد نمایید.
آگهی ویژه
تدریس فوق تخصصی ریاضی(متوسطه اول و دوم  و دانشگاه)
آگهی 8 ستاره
مهسا جعفری
تهران
تلفن 09134626069
 تدریس خصوصی ریاضی و آمار (حضوری و آنلاین)
آگهی 8 ستاره
ندا ضیایی
تهران
تلفن 09192479298
تدریس خصوصی ریاضیات توسط دکتری ریاضی
آگهی 8 ستاره
زینب طاهری
تهران
تلفن 09191578062
تدریس خصوصی ریاضیات و فیزیک توسط استاد دانشگاه
آگهی 8 ستاره
حسین شاسواری
تهران
تلفن 09127616624
خصوصی ریاضی دانشگاهی-تضمینی100%-استاد دانشگاه
آگهی 8 ستاره
دکتر بیک محمدلو تضمینی
تهران
تلفن 09127065407- 09307064073
تدریس آنلاین و حضوری ریاضی دانشگاه - مولف 4 کتاب
آگهی 8 ستاره
محمد رجبی
تهران
تلفن 09122213242 (قبل از تماس در واتس اپ پیام دهید)
دکتر بهمن آبادی | دانشجوی المپیادی صنعتی شریف|
آگهی 8 ستاره
دکتر حسین بهمن آبادی
تهران
تلفن 09364166626
تدریس ریاضی دانشگاه در ارومیه
آگهی 8 ستاره
میلاد عباس پور اصل
ارومیه
تلفن 09374275772
درج آگهي در سايت «تدریس ریاضی» رايگان است و مسئوليت آن با آگهی دهنده مي‌باشد.