ثبت آگهی و تبلیغ تدریس ریاضی
صفحه کنونی: مقالات درآمد تدریس خصوصی ریاضی برنامه تخفیفی کسب درآمد از تدریس ریاضی

برنامه تخفیفی کسب درآمد از تدریس ریاضی

برنامه تخفیفی کسب درآمد از تدریس ریاضی

پنجشنبه 17 خرداد 97 آخرین مهلت برنامه تخفیفی کسب درآمد از تدریس خصوصی ریاضی – یک بار در سال 97 - کاربر گرامی - با سلام و احترام، همانطور که در ایمیل قبلی به اطلاع شما رسید در سایت www.Tadris-Riazi.com بک برنامه تخفیفی بسیار عالی برای درج آگهی تدریس خصوصی ویژه در نظر گرفته شده است. ساعت 12 شب پنجشنبه 17 خرداد 97 آخرین مهلت استفاده از این برنامه تخفیفی است. در قالب این برنامه در صورتیکه شما یکی از آگهی های خودتان را در این سایت به مدت یک ماه به صورت 8 ستاره ویژه کنید ( آگهی 8 ستاره در بالاترین جایگاه سایت نمایش داده می شود و هزینه آن برای یک ماه 90 هزار تومان است) ، یک آگهی 12 ماهه ( 1 ساله) 8 ستاره برای شما ثبت می شود. به این ترتیب شما به نسبت مبلغی که پرداخت کرده اید 12 برابر زمان بیشتری ویژه می مانید و احتمال جذب شاگرد شما هم به همان نسبت افزایش پیدا می کند. این پیشنهاد در سال 97 دوباره ارائه نمی گردد. - مطالعه کنید: جذب شاگرد در زمینه تدریس خصوصی ریاضی

با مراجعه به سایت تدریس ریاضی می توانید مشاهده کنید که تعدادی از مدرسین و اساتید با تجربه از این برنامه استفاده کرده اند. برنامه ارائه شده کاملا به صرفه است و شما در واقع برای هر ماه قرار گرفتن در بهترین جایگاه سایت تدریس ریاضی 7500 تومان پرداخت می کنید. با جذب اولین شاگرد و برگزاری اولین جلسه کلاس هزینه پرداختی شما جبران می شود و در صورت ارائه تدریس خوب و با کیفیت، ممکن است یک شاگرد را برای چند سال داشته باشید. این روش برای کسب درآمد از تدریس خصوصی به نسبت همکاری با آموزشگاه ها که هر جلسه باید 30 تا 40 درصد مبلغ را به موسسه پرداخت نمائید بسیار به صرفه تر است.

البته واضح است که باید متن آگهی تدریس خودتان را خوب و قانع کننده بنویسید تا وقتی متقاضیان تدریس ریاضی، هندسه، جبر، گسسته، حسابان و ... رزومه شما را مشاهده می کنند متقاعد شوند که با یک مدرس خوب و باسواد طرف هستند و بازدیدهایی که از صفحه شما به عمل می آید تبدیل به تماس شود. عنوان تبلیغ تدریس خودتان را هم خوب و جذاب بنویسید و عکس خوبی را هم انتخاب کنید تا از بین مدرسین مختلف بر روی عکس شما کلیک شود. - مقاله مرتبط:
متن آگهی تدریس خصوصی ریاضی + نمونه متن تبلیغات

با قرار گرفتن در بین مدرسین ویژه با استفاده از برنامه ارائه شده، هم در صفحه اصلی سایت تدریس ریاضی و هم در صفحات داخلی سایت در جایگاه بالاتری نمایش داده خواهید شد و احتمال جذب شاگرد شما بسیار بالاتر خواهد رفت. در ضمن، در بخش مقالات سایت هم مدرسین ویژه نمایش داده خواهند شد. اساتیدی که هم اکنون در این سایت ویژه هستند هم با پرداخت هزینه آگهی 8 ستاره 1 ماهه تا ساعت 12 شب پنجشنبه 17 خرداد 97 می توانند آگهی یک ساله خودشان را رزرو کنند و از این برنامه تکرار نشدنی در سال 97 استفاده نمایند.

همین الان در گوگل عبارت هایی مانند سایت تدریس ریاضی، تدریس ریاضی، تدریس خصوصی ریاضی، قیمت تدریس ریاضی و .... را جستجو کنید. خواهید دید که سایت www.Tadris-Riazi.com در نتایج جستجوی گوگل در صفحه اول قرار دارد. بنابراین با قرار گرفتن در لیست مدرسین ویژه این سایت متقاضیان تدریس ریاضی به راحتی شما را پیدا خواهند کرد و به سمت صفحه شما هدایت می شوند.

استفاده از برنامه ارائه شده برای جذب شاگرد کاملا به صرفه است و همانطور که گفته شد اگر در طول یک سال فقط یک شاگرد هم جذب کنید نه تنها هزینه پرداختی شما جبران خواهد شد بلکه درآمد خوبی هم کسب خواهید کرد. سایت تدریس ریاضی توسط سایت ایران مدرس هم حمایت می شود. برای استفاده از برنامه تخفیفی ارائه شده در سایت تدریس ریاضی و ویرایش و به روز رسانی آگهی های خودتان در این سایت بر روی لینک زیر کلیک کنید.

www.Tadris-Riazi.com

با تشکر و احترام


بازدید: 1505
افزودن نظر
نام
نظر خود را درباره این مطلب بنویسید
Security Image
کد امنیتی فوق را وارد نمایید.
آگهی ویژه
 تدریس خصوصی ریاضی و آمار (حضوری و آنلاین)
آگهی 8 ستاره
ندا ضیایی
تهران
تلفن 09192479298
تدریس فوق تخصصی ریاضی(متوسطه اول و دوم  و دانشگاه)
آگهی 8 ستاره
مهسا جعفری
تهران
تلفن 09134626069
تدریس ریاضی وفیزیک وحسابان وگسسته...تقویتی و کنکور
آگهی 8 ستاره
فرزاد
شیراز
تلفن 09173394322
تدریس خصوصی ریاضیات توسط دکتری ریاضی
آگهی 8 ستاره
زینب طاهری
تهران
تلفن 09191578062
تدریس خصوصی ریاضیات و فیزیک توسط استاد دانشگاه
آگهی 8 ستاره
حسین شاسواری
تهران
تلفن 09127616624
خصوصی ریاضی دانشگاهی-تضمینی100%-استاد دانشگاه
آگهی 8 ستاره
دکتر بیک محمدلو تضمینی
تهران
تلفن 09127065407- 09307064073
تدریس آنلاین و حضوری ریاضی دانشگاه - مولف 4 کتاب
آگهی 8 ستاره
محمد رجبی
تهران
تلفن 09122213242 (قبل از تماس در واتس اپ پیام دهید)
دکتر بهمن آبادی | دانشجوی المپیادی صنعتی شریف|
آگهی 8 ستاره
دکتر حسین بهمن آبادی
تهران
تلفن 09364166626
درج آگهي در سايت «تدریس ریاضی» رايگان است و مسئوليت آن با آگهی دهنده مي‌باشد.