ثبت آگهی و تبلیغ تدریس ریاضی
صفحه کنونی: مقالات درآمد تدریس خصوصی ریاضی راهکارهای کسب درآمد بالاتر از تدریس خصوصی ریاضی

راهکارهای کسب درآمد بالاتر از تدریس خصوصی ریاضی

راهکارهای کسب درآمد بالاتر از تدریس خصوصی ریاضی

در این بخش راهکارهایی برای خوب پول دراوردن از تدریس ریاضی و کسب درآمد بالاتر از تدریس خصوصی ریاضی ارائه شده است. اگر می خواهید در زمینه تدریس خصوصی ریاضی موفق باشید و درآمد خوبی کسب کنید موارد زیر را در نظر داشته باشید:

1- در همین سایت (سایت تدریس ریاضی www.Tadris-Riazi.com) تبلیغات خودتان را ثبت کنید. سایت تدریس ریاضی به صورت تخصصی در زمینه آگهی و تبلیغات تدریس ریاضی فعالیت دارد. بر روی عبارت ثبت آگهی جدید در بالای همین صفحه کلیک کنید. ثبت نام کنید و تبلیغ خودتان را درج کنید. این وب سایت برای عبارتهای شامل تدریس ریاضی از نظر گوگل کاملا بهینه است. با درج تبلیغ در این سایت متقاضیان واقعی تدریس ریاضی آگهی شما را خواهند دید و برای هماهنگی کلاس با شما تماس خواهند گرفت.

2- در همین سایت (سایت تدریس ریاضی) تبلیغ خودتان را ویژه کنید. آگهی های ویژه همواره در صفحه اصلی سایت نمایش داده خواهند شد و بیشتر در معرض دید کاربران قرار می گیرند. در صفحات داخلی همین سایت هم آگهی های ویژه بالاتر نمایش داده می شوند. ثبت تبلیغات تدریس ریاضی ویژه مستلزم پرداخت هزینه است ولی در عوض بازدهی بالاتری هم دارد.

3- در این وب سایت می توانید چند آگهی ثبت کنید. تنها به ثبت یک آگهی اکتفا نکنید بلکه آگهی های متعددی را درج نمائید. البته باید توجه کنید که آگهی تکراری و کپی شده فایده ای ندارد. برای کسب درآمد بالاتر از تدریس ریاضی باید تبلیغات اینترنتی را جدی بگیرید و برای نوشتن آگهی های خودتان وقت بگذارید. برای مطالعه در زمینه نحوه ثبت متن تبلیغات تدریس مقاله
متن آگهی تدریس خصوصی ریاضی + نمونه متن تبلیغات را مطالعه کنید.

4- علاوه بر وب سایت حاضر در سایتهای معتبر دیگر تبلیغات تدریس خصوصی مانند ایران مدرس www.IranModares.com و یا www.IranKonkur.com و .... هم تبلیغ خودتان را درج نمائید تا بیشتر دیده شوید، بیشتر شاگرد جذب کنید و در نهایت درآمد بیشتری بدست آورید. ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است و ایران کنکور به صورت تخصصی در زمینه تبلیغات تدریس کنکور و آموزش کنکور فعالیت دارد و برای ثبت آگهی تدریس ریاضی کنکور کاملا مناسب است.

5- تسلط خودتان را بر درس ریاضی افزایش دهید. به هر میزان مسلط تر باشید حین تماسهایی که برای هماهنگی کلاس با شما گرفته می شود با اعتماد به نفس بالاتری حرف می زنید، شاگردهای بیشتری جذب می کنید و به گونه ای تدریس می کنید که شاگردهای شما ترمهای بعد هم دوباره پیش شما بر گردند. توجه کنید که موفقیت شاگردهای شما یعنی موفقیت شما در کار تدریس و در نتیجه کسب درآمد بیشتر و بالاتر.

6- از شبکه های اجتماعی مانند تلگرام و اینستاگرام و ... هم برای جذب شاگرد استفاده کنید. در حال حاضر بسیاری از مدرسین از این امکان فوق العاده استفاده می کنند. با آموزشگاههای بیشتری برای هماهنگی کلاس تماس بگیرید. برای خودتان سایت و وبلاگی بزنید و در نهایت از انواع روشهای مختلف جذب شاگرد برای داشتن تعداد شاگردهای بیشتر استفاده کنید.
تبلیغات تدریس ریاضی بهترین راهکار برای جذب شاگرد

7- نتیجه گرفتن شاگردهایتان برای شما باید در اولویت اول باشد. برای هر کدام از شاگردهایتان به نسبت پایه درسی و میزان معلوماتی که دارد برنامه خاص خودش را داشته باشید. سعی کنید تمام شاگردهای شما نتیجه خوبی بگیرند تا در نهایت خود شما هم به درامدهای بالا برسید.

منبع: سایت تدریس ریاضی


بازدید: 2626
افزودن نظر
نام
نظر خود را درباره این مطلب بنویسید
Security Image
کد امنیتی فوق را وارد نمایید.
آگهی ویژه
 تدریس خصوصی ریاضی و آمار (حضوری و آنلاین)
آگهی 8 ستاره
ندا ضیایی
تهران
تلفن 09192479298
تدریس ریاضی وفیزیک وحسابان وگسسته...تقویتی و کنکور
آگهی 8 ستاره
فرزاد
شیراز
تلفن 09173394322
تدریس خصوصی ریاضیات توسط دکتری ریاضی
آگهی 8 ستاره
زینب طاهری
تهران
تلفن 09191578062
خصوصی ریاضی دانشگاهی-تضمینی100%-استاد دانشگاه
آگهی 8 ستاره
دکتر بیک محمدلو تضمینی
تهران
تلفن 09127065407- 09307064073
تدریس آنلاین و حضوری ریاضی دانشگاه - مولف 4 کتاب
آگهی 8 ستاره
محمد رجبی
تهران
تلفن 09122213242 (قبل از تماس در واتس اپ پیام دهید)
دکتر بهمن آبادی | دانشجوی المپیادی صنعتی شریف|
آگهی 8 ستاره
دکتر حسین بهمن آبادی
تهران
تلفن 09364166626
تدریس ریاضی دانشگاه در ارومیه
آگهی 8 ستاره
میلاد عباس پور اصل
ارومیه
تلفن 09374275772
تدریس خصوصی آنلاین ریاضی دکتریIPM، فوق ریاضی شریف
آگهی 8 ستاره
جواد گلی پور
تهران
تلفن 09120522135
درج آگهي در سايت «تدریس ریاضی» رايگان است و مسئوليت آن با آگهی دهنده مي‌باشد.