ثبت آگهی و تبلیغ تدریس ریاضی
صفحه کنونی: مقالات سایر مطالب ریاضی آگهی جدید استخدام مدرس ریاضی در تهران

آگهی جدید استخدام مدرس ریاضی در تهران

آگهی جدید استخدام مدرس ریاضی در تهران

اگر در جستجوی آگهی جدید استخدام مدرس ریاضی در تهران هستید .... اگر می خواهید در تهران و یا سایر شهرهای استان تهران در زمینه تدریس ریاضی ابتدایی، ریاضی متوسطه، کنکور و دانشگاهی فعالیت داشته باشید و درامد خوبی بدست آورید ... اگر کل سایتهای اینترنتی و روزنامه ها و مجلات و .... را برای پیدا کردن آگهی های استخدام تدریس و استخدام معلم ریاضی و .... در تهران جستجو کرده اید .... در هر صورت، در این بخش برای شما پیشنهادی داریم که به نسبت جستجوی آگهی های استخدام و جذب شاگرد با واسطه و از طریق آموزشگاهها بسیار کارایی و بازدهی بالاتری دارد.

برای اینکه بتوانید در تهران شاگرد جذب کنید جستجوی بیشتر آگهی های استخدام مدرس را کنار بگذارید. در عوض، در همین سایت (سایت تدریس ریاضی www.Tadris-Riazi.com) به عنوان تخصصی ترین سایت تدریس ریاضی ایران عضو شوید و آگهی خودتان را به صورت رایگان ثبت نمائید. با درج تبلیغات تدریس در این سایت متقاضیان تدریس خصوصی ریاضی به صورت مستقیم و بدون واسطه شماره تماس خودتان را خواهند دید و با شما در تماس خواهند بود. این روش به نسبت حالتی که بخواهید از طریق آموزشگاهها شاگرد جذب نمائید بسیار بهتر و به صرفه تر است. وقتی از طریق آموزشگاهها و یا سایت های واسطه شاگرد جذب می کنید هر جلسه باید 30 یا 40 درصد مبلغ را به آموزشگاه پرداخت نمائید. یعنی از هر یک میلیون توامن درآمد 300 تا 400 هزار تومان را باید به موسسه پرداخت کنید. در تعداد جلسات بالا این مبلغ کاملا قابل توجه است پس بهتر است بدون واسطه شاگرد جذب کنید.

نکته دیگر اینکه در حالتی که به صورت مستقیم شاگرد جذب می کنید، به نسبت جستجوی آگهی های استخدام مدرس ریاضی در تهران و .... مزایای دیگری هم دارد. از جمله اینکه قیمت و هزینه کلاسها را خودتان تعیین می کنید. در نتیجه، با افزایش کیفیت کلاسهای خودتان می توانید به تدریج قیمت را افزایش دهید و درامد شما هم بیشتر خواهد شد. برای مطالعه بیشتر در زمینه کسب درآمد بالا از تدریس ریاضی مقاله
چگونه درآمد بالایی از کار تدریس ریاضی کسب کنیم؟ یا چگونه از تدریس خصوصی ریاضی بیشتر درآمد کسب کنیم؟ را مطالعه نمائید. در حالتی که به صورت مستقیم شاگرد جذب می کنید پارامترها و عواملی که بر درآمد شما تاثیر گذار است در کنترل خودتان می باشد در نتیجه می توانید برای افزایش درآمدتان کارهای مثبتی انجام دهید. مثلا اگر شاگرد کم دارید می توانید انواع روشهای مختلف را برای جذب شاگرد امتحان کنید. در حالتیکه از طریق آموزشگاهها در زمینه تدریس ریاضی شاگرد جذب می کنید باید فقط منتظر تماس آموزشگاه باشید. اگر در کار تدریس ریاضی جدی هستید و واقعا قصد دارید در این زمینه فعالیت موثری داشته باشید، جستجوی بیشتر آگهی های استخدام مدرس و معلم ریاضی در تهران را کنار بگذارید و در همین سایت تبلیغ خودتان را ثبت کنید تا با متقاضیان تدریس ریاضی به صورت مستقیم در ارتباط باشید. در صورت تمایل با پرداخت هزینه مناسب می توانید تبلیغ خودتان را ویژه کنید و بازدهی آن را افزایش دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه هزینه آگهی تدریس ریاضی ویژه بر روی این لینک کلیک کنید.

علاوه بر سایت تدریس ریاضی (همین سایت) می توانید تبلیغ خودتان را در سایت ایران مدرس www.IranModares.com (بزرگترین و پربازدیدترین سایت تبلیغات تدریس خصوصی ایران) و سایت ایران کنکور www.IranKonkur.com (سایت تخصصی تبلیغات تدریس ریاضی کنکور و سایر دروس کنکوری و مشاوره و انتخاب رشته کنکور) هم درج نمائید. راهکارهای دیگری که برای جذب شاگرد به صورت مستقیم و بدون واسطه وجود دارد این است که برای خودتان سایت یا وبلاگی بزنید و با ارائه مطالب آموزشی در کنار ان برای تدریس ریاضی تبلیغ کنید. استفاده از شبکه های اجتماعی خصوصا تلگرام و اینستاگرام هم برای این منظور مفید و موثر است. جذب شاگرد به صورت مستقیم و بدون واسطه و با استفاده از روشهایی که ذکر شد به نسبت همکاری با آموزشگاهها و بررسی آگهی های استخدام مدرس در تهران و ... در نهایت درآمد بالاتری برای شما خواهد داشت.


چگونه در تبلیغ تدریس ریاضی موفق باشیم؟

منبع: سایت تدریس ریاضی


بازدید: 6440
افزودن نظر
نام
نظر خود را درباره این مطلب بنویسید
Security Image
کد امنیتی فوق را وارد نمایید.
آگهی ویژه
تدریس فوق تخصصی ریاضی(متوسطه اول و دوم  و دانشگاه)
آگهی 8 ستاره
مهسا جعفری
تهران
تلفن 09134626069
 تدریس خصوصی ریاضی و آمار (حضوری و آنلاین)
آگهی 8 ستاره
ندا ضیایی
تهران
تلفن 09192479298
تدریس خصوصی ریاضیات توسط دکتری ریاضی
آگهی 8 ستاره
زینب طاهری
تهران
تلفن 09191578062
تدریس خصوصی ریاضیات و فیزیک توسط استاد دانشگاه
آگهی 8 ستاره
حسین شاسواری
تهران
تلفن 09127616624
خصوصی ریاضی دانشگاهی-تضمینی100%-استاد دانشگاه
آگهی 8 ستاره
دکتر بیک محمدلو تضمینی
تهران
تلفن 09127065407- 09307064073
تدریس آنلاین و حضوری ریاضی دانشگاه - مولف 4 کتاب
آگهی 8 ستاره
محمد رجبی
تهران
تلفن 09122213242 (قبل از تماس در واتس اپ پیام دهید)
دکتر بهمن آبادی | دانشجوی المپیادی صنعتی شریف|
آگهی 8 ستاره
دکتر حسین بهمن آبادی
تهران
تلفن 09364166626
تدریس ریاضی دانشگاه در ارومیه
آگهی 8 ستاره
میلاد عباس پور اصل
ارومیه
تلفن 09374275772
درج آگهي در سايت «تدریس ریاضی» رايگان است و مسئوليت آن با آگهی دهنده مي‌باشد.