ثبت آگهی و تبلیغ تدریس ریاضی
صفحه کنونی: مقالات سایر مطالب ریاضی تدریس خصوصی ریاضی نهم، دهم و یازدهم

تدریس خصوصی ریاضی نهم، دهم و یازدهم

تدریس خصوصی ریاضی نهم، دهم و یازدهم

در وب سایت حاضر (سایت تدریس ریاضی) مدرسین تدریس خصوصی در زمینه آموزش ریاضیات پایه نهم، دهم، یازدهم و سایر مقاطع از ابتدایی تا دانشگاه فعالیت دارند. برای مشاهده لیست مدرسین ریاضی در صفحه اصلی همین سایت (سایت www.Tadris-Riazi.com) بر روی عبارت سایت تدریس ریاضی کلیک نمائید. برای مشاهده لیست مدرسینی که در زمینه آموزش خصوصی ریاضی نهم، دهم و یازدهم فعالیت دارند هم بر روی لینکهای زیر کلیک کنید.



تدریس خصوصی ریاضی دهم



تدریس خصوصی ریاضی یازدهم

تدریس خصوصی ریاضی نهم


ریاضیات پایه های نهم، دهم و یازدهم بسیار مهم هستند. از طرفی اگر دانش آموز ریاضی را در این مقاطع خوب یاد بگیرد و آن را به صورت پایه ای مطالعه کند در مقطع دانشگاه هم در درس ریاضی مشکلی نخواهد داشت و در ضمن در کنکور هم می تواند درصد بالایی بزند. نکته دیگر اینکه با یادگیری خوب ریاضی در این مقاطع می توان ریاضی را خوب امتحان داد و معدل بالایی هم داشت. بسیاری از دانشجویان که در مقطع دانشگاه و در ریاضی دانشگاهی اشکالات زیادی دارند به این دلیل است که در مقطع متوسطه و در پایه های نهم تا دوازدهم ریاضی را خوب نخوانده اند. خوب یاد گرفتن ریاضی در مقطع متوسطه برای تقویت پایه ریاضی در مقطع دانشگاه هم مفید است.

یکی از بهترین راهکارها برای آموزش ریاضی 9 ، 10 و 11 استفاده از کلاسها و جلسات تدریس خصوصی است. در کلاسهای تدریس خصوصی می توان ریاضی را به صورت پایه ای و مفهومی یاد گرفت. در این کلاسها هر سوالی که داشته باشید را می توانید بپرسید و پاسخ آن را از معلم خصوصی ریاضی خودتان بگیرید. تعداد جلسات کلاسهای خصوصی ریاضی توسط خود مدرس و با هماهنگی شاگرد انجام می پذیرد. بنابراین به تناسب تعداد اشکالاتی که وجود دارد و به تناسب نیاز می توان  تعداد جلسات این کلاسها را تنظیم کرد. نکته بسیار خوبی که در رابطه با کلاسهای ریاضی برای یادگیری بهتر ریاضی نهم، دهم و یازدهم وجود دارد این است که سطح کلاسها هم قابل تنظیم است. به این معنی که اگر اشکالات پایه ای دارید می توانید به مدرس ریاضی بگوئید به صورت پایه ای تر درس بدهد و مطالب را از پایه توضیح دهد. اگر خودتان تا حد خوبی ریاضی را بلد هستید می توانید به ایشان بگوئید که مطالب را سطح بالاتر ارائه کند. به هر حال اینکه در کلاس چه مطالبی ارائه شود قابل تغییر است و در نهایت مفید بودن کلاسها بیشتر مد نظر می باشد.

با توجه به مطالب ارائه شده، برای یادگیری بهتر ریاضی در تمامی مقاطع استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی می تواند کاملا مفید باشد. البته در کنار شرکت در این کلاسها، برای یادگیری بهتر ریاضیات پایه نهم تا یازدهم خود دانش آموز هم باید خوب درس بخواند و تمرین و مسئله حل کند.



دانلود کتاب ریاضی دهم



دانلود کتاب ریاضی نهم


بازدید: 2251
افزودن نظر
نام
نظر خود را درباره این مطلب بنویسید
Security Image
کد امنیتی فوق را وارد نمایید.
آگهی ویژه
 تدریس خصوصی ریاضی و آمار (حضوری و آنلاین)
آگهی 8 ستاره
ندا ضیایی
تهران
تلفن 09192479298
تدریس ریاضی وفیزیک وحسابان وگسسته...تقویتی و کنکور
آگهی 8 ستاره
فرزاد
شیراز
تلفن 09173394322
تدریس خصوصی ریاضیات توسط دکتری ریاضی
آگهی 8 ستاره
زینب طاهری
تهران
تلفن 09191578062
خصوصی ریاضی دانشگاهی-تضمینی100%-استاد دانشگاه
آگهی 8 ستاره
دکتر بیک محمدلو تضمینی
تهران
تلفن 09127065407- 09307064073
تدریس آنلاین و حضوری ریاضی دانشگاه - مولف 4 کتاب
آگهی 8 ستاره
محمد رجبی
تهران
تلفن 09122213242 (قبل از تماس در واتس اپ پیام دهید)
دکتر بهمن آبادی | دانشجوی المپیادی صنعتی شریف|
آگهی 8 ستاره
دکتر حسین بهمن آبادی
تهران
تلفن 09364166626
تدریس ریاضی دانشگاه در ارومیه
آگهی 8 ستاره
میلاد عباس پور اصل
ارومیه
تلفن 09374275772
تدریس خصوصی آنلاین ریاضی دکتریIPM، فوق ریاضی شریف
آگهی 8 ستاره
جواد گلی پور
تهران
تلفن 09120522135
درج آگهي در سايت «تدریس ریاضی» رايگان است و مسئوليت آن با آگهی دهنده مي‌باشد.