ثبت آگهی و تبلیغ تدریس ریاضی
صفحه کنونی: مقالات قیمت تدریس خصوصی ریاضی کلاسهای خصوصی تدریس ریاضی با قیمت ارزان

کلاسهای خصوصی تدریس ریاضی با قیمت ارزان

کلاسهای خصوصی تدریس ریاضی با قیمت ارزان

در این بخش در رابطه با نحوه هماهنگ کردن کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی با قیمت کم و ارزان توضیحاتی ارائه می گردد. در همین سایت تدریس ریاضی www.Tadris-Riazi.com لیست کاملی از مدرسین و اساتید تدریس خصوصی ریاضی را می توانید مشاهده کنید. در سمت چپ همین مقاله تعدادی از مدرسین ریاضی نشان داده شده اند. بری مشاهده لیست کامل مدرسین بر روی عبارت مدرسین تدریس خصوصی ریاضی کلیک کنید.

مدرسین ثبت نامی در این وب سایت در جزئیات آگهی تدریس خودشان علاوه بر توضیح در زمینه سوابق کاری و نحوه تدریس ریاضی، دانشگاهها و مدارسی که قبلا تدریس کرده اند، دروسی که می توانند درس بدهند (به عنوان مثال بعضی از مدرسین ریاضی ابتدایی و متوسطه را درس می دهند و برخی دیگر تدریس ریاضیات دانشگاه را هم انجام می دهند) و .... قیمت و هزینه ای که برای کلاسهای خصوصی در نظر دارند را هم ذکر نموده اند. بنابراین با مشاهده لیست مدرسین و اساتید می توانید در این زمینه هم اطلاعات خوبی بدست آورید. علاوه بر ان در مقاله
قیمت تدریس خصوصی ریاضی در سال 97 چقدر است؟ یا قیمت تدریس خصوصی ریاضی در سال 96 و 97 چقدر است؟ هم در زمینه قیمت و هزینه کلاسهای خصوصی ریاضیات توضیحاتی ارائه شده است.

چگونه با قیمت مناسب کلاسهای ریاضی را هماهنگ کنیم؟ قبل از آنکه سراغ این بحث برویم که چگونه می توان کلاسهای خصوصی را با قیمت مناسب و ارزان هماهنگ نمود بد نیست مطلبی را یادآوری کنیم. مدرسین با سابقه و با تجربه و اساتیدی که ریاضی را خوب درس می دهند خیلی با قیمت کم و پایین کار نمی کنند. معمولا در هیچ کالا و خدماتی ارزانی و کیفیت با هم در یک جا جمع نمی شوند. بنابراین اگر می خواهید کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی برای شما مفید و موثر باشد باید تا حدی راضی باشید که برای این کلاسها هزینه کنید. اما به هر حال می توان با در نظر گرفتن نکاتی کلاسهای ریاضی را با قیمت مناسبتری برگزار نمود.

برای اینکه کلاسهای ریاضی با هزینه پایینتری برای شما هماهنگ شود سعی کنید برگزاری این کلاسها را به ایام امتحانات موکول نکنید. در ایام امتحانات هم پیدا کردن مدرس خوب سخت می شود و هم قیمت کلاسها کمی افزایش پیدا می کند. نکته دوم اینکه سعی کنید با مدرس و استادی کلاس را هماهنگ کنید که به لحاظ مکانی به شما نزدیک تر باشد. به عنوان مثال اگر شما ساکن غرب تهران باشید و بخواهید با مدرسی که خوش ساکن پیروزی است کلاس داشته باشید، مدرس شما باید دو برابر زمان کلاس در راه باشد و در نتیجه هزینه بالایی را برای کلاسها در نظر خواهد گرفت. در صورت امکان از کلاسهای نیمه خصوصی استفاده کنید. کلاسهای نیمه خصوصی به لحاظ قیمتی به نسبت کلاسهای خصوصی ارزان تر است. می توانید برای معلم خصوصی خودتان شاگردهای دیگری را هماهنگ کنید و برای کلاس خودتان از ایشان تخفیف بگیرید. مثلا کارت ایشان را در کلاس توزیع کنید و یا به دوستان و فامیل خودتان ایشان را معرفی نمائید. با در نظر گرفتن نکاتی که ذکر شد می توان کلاسهای تدریس ریاضی را با قیمت مناسبتری هماهنگ کرد و هزینه کمتری را پرداخت نمود.

منبع: سایت تدریس ریاضی


بازدید: 2817
افزودن نظر
نام
نظر خود را درباره این مطلب بنویسید
Security Image
کد امنیتی فوق را وارد نمایید.
آگهی ویژه
 تدریس خصوصی ریاضی و آمار (حضوری و آنلاین)
آگهی 8 ستاره
ندا ضیایی
تهران
تلفن 09192479298
تدریس خصوصی ریاضیات توسط دکتری ریاضی
آگهی 8 ستاره
زینب طاهری
تهران
تلفن 09191578062
تدریس ریاضی وفیزیک وحسابان وگسسته...تقویتی و کنکور
آگهی 8 ستاره
فرزاد
شیراز
تلفن 09173394322
خصوصی ریاضی دانشگاهی-تضمینی100%-استاد دانشگاه
آگهی 8 ستاره
دکتر بیک محمدلو تضمینی
تهران
تلفن 09127065407- 09307064073
تدریس آنلاین و حضوری ریاضی دانشگاه - مولف 4 کتاب
آگهی 8 ستاره
محمد رجبی
تهران
تلفن 09122213242 (قبل از تماس در واتس اپ پیام دهید)
دکتر بهمن آبادی | دانشجوی المپیادی صنعتی شریف|
آگهی 8 ستاره
دکتر حسین بهمن آبادی
تهران
تلفن 09364166626
تدریس ریاضی دانشگاه در ارومیه
آگهی 8 ستاره
میلاد عباس پور اصل
ارومیه
تلفن 09374275772
تدریس خصوصی آنلاین ریاضی دکتریIPM، فوق ریاضی شریف
آگهی 8 ستاره
جواد گلی پور
تهران
تلفن 09120522135
درج آگهي در سايت «تدریس ریاضی» رايگان است و مسئوليت آن با آگهی دهنده مي‌باشد.