ثبت آگهی و تبلیغ تدریس ریاضی
صفحه کنونی: مقالات موفقیت در تدریس ریاضی چگونه در تدریس ریاضی موفق و درآمد بالا کسب کنیم؟

چگونه در تدریس ریاضی موفق و درآمد بالا کسب کنیم؟

چگونه در تدریس ریاضی موفق و درآمد بالا کسب کنیم؟

اگر می خواهید از تدریس ریاضی از ابتدایی تا دانشگاه موفق باشید و درآمد بالایی بدست آورید موارد زیر را در نظر بگیرید.

1- در همین سایت (سایت تدریس ریاضی) آگهی تدریس خودتان را درج کنید. با ثبت اگهی تدریس در این وب سایت که به صورت تخصصی در زمینه اموزش و تدریس ریاضی فعالیت دارد، به راحتی می توانید شاگرد جذب کنید. در بالای همین صفحه بر روی عبارت ثبت آگهی جدید کلیک کنید.

2- در همین سایت در زمینه آموزش ریاضی آگهی های متعددی می توانید ثبت کنید. به یک آگهی اکتفا نکنید و در ضمن آگهی های خودتان را تکراری ثبت نکنید. در آگهی های خودتان اطلاعات کامل و قانع کننده و رزومه خوبی ارائه نمائید.

3- اگر به عنوان مثال هم در زمینه تدریس ریاضی متوسطه و هم ریاضی دانشگاهی فعالیت دارید، در همین سایت برای هر کدام از موارد بالا یک آگهی درج کنید. هر چه تعداد آگهی های شما بیشتر باشد (به شرط کامل بودن و غیر تکراری بودن متن آگهی) احتمال جذب شاگرد شما بیشتر خواهد شد.

4- برای موفقیت در تدریس ریاضی سعی کنید خودتان خوب درس را خوانده باشید و قبل از شرکت در کلاسهای خصوصی و گروهی به صورت کامل بر درس مسلط باشید. اگر چند سال است که ریاضی را تدریس می کنید باز هم مرور درس ضرری ندارد.

5- به صورت مداوم در حال یادگیری و آموزش باشید. روشهای مختلف تدریس ریاضی و تدریس موثر و بهینه ریاضی را بلد باشید. برای درسی که تدریس می کنید مثالهای بهتری آماده کنید. خلاصه جزواتی تهیه کنید که به یادگیری بهتر شاگردهایتان کمک کند.

6- اگر می خواهید در تدریس ریاضی موفق باشید از شاگردهایتان نظر خواهی کنید. ببینید در مورد نحوه تدریس شما چه نظری دارند. اگر نظرات شاگرهایتان مثبت است که چه بهتر. از همین نظرات در متن آگهی استفاده کنید برای جلب شاگرد بیشتر. اگر نظراتشان خوب نیست روی خودتان کار کنید.

7- برای کسب درامد بالا از تدریس ریاضی باید تعداد شاگردهای خودتان را افزایش دهید و در عین حال رضایت شاگردهای فعلی خودتان را هم کسب کنید. موفقیت شما در درس ریاضی به شدت تابعی از موفقیت شاگردانتان در امتحان و کنکور بوده و کاملا به آن وابسته است.

8- در کلاسهای تدریس ریاضی جذاب و پر انرژی تدریس کنید. از شاگردهایتان سوال بپرسید. آنها را به بحث بکشانید. از شاگردهایتان قبل از حل تمرینات در مورد راه حل ها نظر خواهی کنید. هر چه کلاسهای شما بیشتر از حالت یک طرفه بودن و اینکه فقط شما حرف بزنید دور شود مفیدتر خواهد بود.

9- پشتیبان و حامی شاگردهایتان باشید. به آنها کمک کنید تا در درس ریاضی و به صورت کلی در درس و تحصیل موفق باشند. همانطور که گفته شد، مهمترین معیار برای اینکه بازدهی کلاسهای شما سنجیده شود این است که شاگردهایتان چقدر در امتحان ریاضی و کنکور ریاضی و ... موفق هستند.

10- از شاگردهایتان کار بخواهید. شما می توانید به شاگردهایتان درس بدهید ولی نمی توانید به جای آنها ریاضی یاد بگیرید. باید کاری کنید که درس بخوانند و با ارزیابی های متعدد و ارائه تمرینات مناسب انها را در طول ترم وادار به درس خواندن کنید. هر کاری که برای نتیجه گرفتن شاگردهایتان لازم است انجام دهید.

اگر مدرس ریاضی هستید برای فعالیت در زمینه تدریس ریاضی و کسب درامد از آموزش ریاضی تبلیغات تدریس خودتان را در همین سایت (www.tadris-riazi.com) ثبت نمائید. در بالای همین صفحه بر روی عبارت ثبت آگهی جدید کلیک کنید.

منبع: سایت تدریس ریاضی


بازدید: 4294
افزودن نظر
نام
نظر خود را درباره این مطلب بنویسید
Security Image
کد امنیتی فوق را وارد نمایید.
آگهی ویژه
 تدریس خصوصی ریاضی و آمار (حضوری و آنلاین)
آگهی 8 ستاره
ندا ضیایی
تهران
تلفن 09192479298
تدریس فوق تخصصی ریاضی(متوسطه اول و دوم  و دانشگاه)
آگهی 8 ستاره
مهسا جعفری
تهران
تلفن 09134626069
تدریس خصوصی ریاضیات توسط دکتری ریاضی
آگهی 8 ستاره
زینب طاهری
تهران
تلفن 09191578062
تدریس خصوصی ریاضیات و فیزیک توسط استاد دانشگاه
آگهی 8 ستاره
حسین شاسواری
تهران
تلفن 09127616624
خصوصی ریاضی دانشگاهی-تضمینی100%-استاد دانشگاه
آگهی 8 ستاره
دکتر بیک محمدلو تضمینی
تهران
تلفن 09127065407- 09307064073
تدریس آنلاین و حضوری ریاضی دانشگاه - مولف 4 کتاب
آگهی 8 ستاره
محمد رجبی
تهران
تلفن 09122213242 (قبل از تماس در واتس اپ پیام دهید)
دکتر بهمن آبادی | دانشجوی المپیادی صنعتی شریف|
آگهی 8 ستاره
دکتر حسین بهمن آبادی
تهران
تلفن 09364166626
تدریس ریاضی دانشگاه در ارومیه
آگهی 8 ستاره
میلاد عباس پور اصل
ارومیه
تلفن 09374275772
درج آگهي در سايت «تدریس ریاضی» رايگان است و مسئوليت آن با آگهی دهنده مي‌باشد.