ثبت آگهی و تبلیغ تدریس ریاضی
صفحه کنونی: مقالات موفقیت در یادگیری ریاضی نحوه استفاده بهتر از کلاس های تدریس خصوصی ریاضی

نحوه استفاده بهتر از کلاس های تدریس خصوصی ریاضی

نحوه استفاده بهتر از کلاس های تدریس خصوصی ریاضی

در این بخش مطالبی در رابطه با نحوه استفاده بهتر از کلاس های تدریس خصوصی ریاضی ارائه می گردد. اگر می خواهید در درس ریاضی موفق باشید و در امتحان هم نمره خوبی بگیرید، استفاده از کلاس های تدریس خصوصی ریاضی می تواند یک راهکار مناسب باشد. اما همین که بخواهید از این کلاس ها استفاده کنید کافی نیست و باید به بهترین شکل از این کلاس ها استفاده نمائید. در ادامه در این رابطه توضیحاتی ارائه می گردد. - مطالعه کنید: چگونه در امتحان ریاضی با نمره خوب قبول شویم؟



برای این که کلاس های تدریس خصوصی ریاضی برای شما مفید باشد باید سعی کنید در مرحله اول حدس بزنید چند جلسه لازم دارید. اگر تعداد جلسات بالایی لازم دارید و اشکالاتی که دارید زیاد است سعی کنید زودتر با یک مدرس ریاضی خوب هماهنگ کنید و خواندن درس و برگزاری کلاس ها را به ایام امتحانات موکول نکنید. بنابراین اولین شرط برای اینکه کلاس های تدریس خصوصی ریاضی مفید باشد این است که به اندازه ای که لازم است و با توجه به تعداد جلسات مورد نیاز خودتان زود شروع کنید. برگزاری 10 جلسه کلاس در فاصله دو روز مانده به امتحان مناسب نیست. حتی اگر بتوانید درس را هم تمام کنید ذهن شما فرصت دسته بندی مطالب را نخواهد داشت و در جلسه امتحان نمی توانید سوال ها را حل کنید. ریاضی درسی است که برای یادگیری بهتر آن باید تمرین حل کرد. در طول ترم درس بخوانید و تمرین حل کنید و اگر کلاس خصوصی لازم دارید زودتر شروع نمائید. اگر فقط در حد رفع اشکال هم به کلاس نیاز دارید همان یکی دو روز مانده به امتحان هم برای برگزاری کلاس خوب است. البته نکته دیگری هم وجود دارد. در ایام امتحانات پیدا کردن معلم ریاضی خوب هم کار آسانی نیست. چون اساتیدی که ریاضی را خوب درس می دهند زود وقت آنها پر می شود. در ضمن در این ایام قیمت تدریس خصوصی ریاضی هم به نسبت طول ترم بیشتر است. پس از هر جنبه ای که به قضیه نگاه می کنیم بهتر است دز طول ترم و با فاصله زمانی مناسب از کلاس های ریاضی استفاده نمائید. - حتما بخوانید: چگونه ریاضی را بهتر یاد بگیریم و موفق باشیم؟

برای استفاده بهینه از کلاس های خصوصی ریاضی و خوب نتیجه گرفتن از این کلاس ها باید خودتان هم شرکت در چنین کلاس هایی را جدی بگیرید. در کلاس های مدرسه و دانشگاه ممکن است معلم و استاد اصلی شما برای حل تمرینات نمره در نظر گرفته باشد و در نتیجه برای گرفتن این نمره هم که شده است تمرینات را انجام می دهید. در کلاس های خصوصی ریاضی نمره ای در کار نیست و باید برای یادگیری درس تلاش کنید و انگیزه شما هم برای حل تمرینات همین خوب یاد گرفتن مباحث باشد. بنابراین این کلاس ها را جدی بگیرید و اگر معلم ریاضی شما در کلاس های خصوصی تمریناتی را به شما داد آن را حل نمائید. خودتان هم درس بخوانید و فکر نکنید با شرکت در کلاس های خصوصی دیگر لازم نیست کاری انجام دهید. این روند بسیار مناسب است: در کلاس شرکت می کنید و با دقت به مطالب گوش می دهید. در ادامه بعد از کلاس و تا جلسه بعدی تمرینات را حل می کنید و درس را مرور می نمائید. در این فاصله زمان اشکالاتی که دارید چه از خود درس و چه از تمرینات مشخص خواهد شد. جلسه بعد از معلم خصوصی خودتان سوالات را می پرسید و اشکالات برطرف خواهد شد. دقت کنید اگر خودتان مطالعه و حل تمرین نداشته باشید مشخص نخواهد شد در کدام بخش ها اشکال دارید و آیا اصلا می توانید تمرینات را حل کنید یا نه. بنابراین کلاس های تدریس ریاضی وقتی مفید است که با تمرین و مسئله حل کردن خودتان همراه باشد.

منبع: سایت تدریس ریاضی


بازدید: 1252
افزودن نظر
نام
نظر خود را درباره این مطلب بنویسید
Security Image
کد امنیتی فوق را وارد نمایید.
آگهی ویژه
 تدریس خصوصی ریاضی و آمار (حضوری و آنلاین)
آگهی 8 ستاره
ندا ضیایی
تهران
تلفن 09192479298
تدریس فوق تخصصی ریاضی(متوسطه اول و دوم  و دانشگاه)
آگهی 8 ستاره
مهسا جعفری
تهران
تلفن 09134626069
تدریس خصوصی ریاضیات توسط دکتری ریاضی
آگهی 8 ستاره
زینب طاهری
تهران
تلفن 09191578062
تدریس ریاضی وفیزیک وحسابان وگسسته...تقویتی و کنکور
آگهی 8 ستاره
فرزاد
شیراز
تلفن 09173394322
تدریس خصوصی ریاضیات و فیزیک توسط استاد دانشگاه
آگهی 8 ستاره
حسین شاسواری
تهران
تلفن 09127616624
خصوصی ریاضی دانشگاهی-تضمینی100%-استاد دانشگاه
آگهی 8 ستاره
دکتر بیک محمدلو تضمینی
تهران
تلفن 09127065407- 09307064073
تدریس آنلاین و حضوری ریاضی دانشگاه - مولف 4 کتاب
آگهی 8 ستاره
محمد رجبی
تهران
تلفن 09122213242 (قبل از تماس در واتس اپ پیام دهید)
دکتر بهمن آبادی | دانشجوی المپیادی صنعتی شریف|
آگهی 8 ستاره
دکتر حسین بهمن آبادی
تهران
تلفن 09364166626
درج آگهي در سايت «تدریس ریاضی» رايگان است و مسئوليت آن با آگهی دهنده مي‌باشد.