ثبت آگهی و تبلیغ تدریس ریاضی
صفحه کنونی: مقالات تبلیغ تدریس خصوصی ریاضی پارامترهای مهم در تبلیغات تدریس خصوصی ریاضی موفق

پارامترهای مهم در تبلیغات تدریس خصوصی ریاضی موفق

پارامترهای مهم در تبلیغات تدریس خصوصی ریاضی موفق

در این بخش تعدادی از پارامترهای مهم برای اینکه آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی ریاضی موفق و موثری داشته باشید ارائه شده است. اگر می خواهید در زمینه تدریس خصوصی ریاضی فعالیت داشته باشید یکی از بهترین راهکارها ثبت تبلیغ در اینترنت و در سایت های تخصصی تدریس ریاضی مانند همین سایت www.Tadris-Riazi.com است. در ادامه در این زمینه توضیحات بیشتری ارائه می گردد.

مهمترین پارامتر برای اینکه تبلیغات تدریس خصوصی ریاضی شما موثر باشد و بتوانید با استفاده از ان شاگرد جذب کنید این است که در یک سایت تخصصی تبلیغ بدهید. بدون اغراق همین سایت تدریس ریاضی www.Tadris-riaz.com بهترین گزینه برای این کار و یا حداقل یکی از بهترین گزینه ها است (سایت ایران مدرس www.IranModares.com هم گزینه بسیار خوبی است). وب سایت حاضر به صورت کاملا تخصصی در زمینه تدریس خصوصی ریاضی فعالیت دارد و درج تبلیغ در این سایت می تواند برای جذب شاگرد کاملا موثر باشد. همین الان در گوگل عبارت هایی مانند تدریس خصوصی ریاضی، سایت تدریس ریاضی و .... که کاربران ممکن است با چنین عبارت هایی در جستجوی معلم ریاضی باشند را سرچ کنید. خواهید دید که وب سایت حاضر در نتایج جستجوی گوگل در صفحه اول قرار دارد. بنابراین با ثبت تبلیغ در وب سایت حاضر متقاضیان واقعی آموزش ریاضی تبلیغ شما را خواهند دید. اگر در یک سایت غیر تخصصی تبلیغ بدهید مانند این است که به عنوان مثال در بازار کفش فروشان مغازه فروش کلاه داشته باشید. به هر میزان این بازار پر رفت و آمد هم باشد افرادی که مراجعه می کنند از ابتدا قصد خرید کفش را دارند و بسیار بعید است از شما کلاه خریداری کنند. بنابراین حتما به عنوان مهمترین پارامتر و یا حداقل یکی از مهمترین پارامترها ثبت تبلیغات در سایت تخصصی تدریس ریاضی مانند همین سایت را در نظر داشته باشید.

پارامتر دیگری که بسیار مهم است این است که خودتان چقدر به این روش برای جذب شاگرد اهمیت می دهید و چقدر حاضر هستید برای آن زمان بگذارید و اگر لازم شد هزینه کنید. بسیاری از مدرسین حتی آگهی تدریس خصوصی ریاضی رایگان خودشان را هم خوب نمی نویسند چه برسد به اینکه بخواهند برای آن هزینه ای پرداخت کنند. اگر می خواهید به صورت رایگان و یا ویژه تبلیغ داشته باشید مهم است که آگهی شما خوب نوشته باشد. اولا کاربران و متقاضیان تدریس خصوصی ریاضی و یا والدین آنها از طریق گوگل که جستجو را انجام می دهند و وارد این وب سایت می شوند تعداد زیادی از مدرسین را می بینند. باید عنوان آگهی خودتان را خوب نوشته باشید و عکس خوبی برای تبلیغ خودتان انتخاب کرده باشید تا از بین مدرسین مختلف بر روی تبلیغ شما کلیک شود. در عنوان آگهی یک قول بسیار خوب بدهید (مثلا: جلسه اول رایگان در صورت عدم رضایت یا تدریس تضمینی ریاضی با کیفیت بسیار عالی یا آموزش عمقی و مفهومی ریاضی در حداقل جلسات و ....) و یا یک ویژگی خوب و برجسته خودتان و یا یک افتخار بسیار عالی و متمایز خودتان را ذکر نمائید (مانند: دبیر رسمی ریاضی با 20 سال سابقه کار یا آموزش ریاضی به صورت تضمینی توسط رتبه 55 کنکور سراسری و یا تدریس ریاضی کنکور توسط مدرسه با درصد بالای 90 درصد و ....). البته می توانید هر دو حالت را در نظر بگیرید. عنوان اگهی و عکس تبلیغات تدریس شما در افزایش بازدید تبلیغ و کشاندن متقاضیان به متن آگهی بسیار کمک کننده و موثر است و باید مانند ویترین مغازه روی آن کار شده و خوب آن را بچینید.
چگونه در تبلیغ تدریس ریاضی موفق باشیم؟

در مرحله بعد پارامتر مهم دیگری که باید به آن اهمیت داده شود متن تبلیغات تدریس ریاضی است. در مقاله متن آگهی تدریس خصوصی ریاضی + نمونه متن تبلیغات در این زمینه خوب توضیح داده شده است. وقتی عنوان و عکس خوب متقاضی تدریس را به متن اگهی کشاند در نهایت در متن آگهی باید کار را تمام کنید. متن تبلیغات تدریس خصوصی ریاضی شما باید آنقدر خوب نوشته شده باشد که وقتی کاربران تبلیغ شما را دیدند متقاعد شوند با شما تماس بگیرند. مشکل آگهی های تدریس اکثر اساتید همین است که زیاد دیده می شود ولی تماسی با آنها گرفته نمی شود. اگر آگهی را خوب نوشته باشید و متن کاملی ارائه کرده باشید بازدید های تبلیغات شما تبدیل به تماس خواهد شد. این نکته بسیار مهم و حیاتی است. در نهایت روی این نکته هم کار کنید که اگر برای کلاس با شما تماس گرفته شد چگونه حرف بزنید که شاگرد جذب شود. چون به هر حال از بین چندین تماس ممکن است یک شاگرد جذب شود. باید خوب و با اعتماد به نفس حرف بزنید. البته اگر بر دروسی که تدریس می کنید مسلط باشید خود به خود این اعتماد به نفس هم ایجاد می شود. در نهایت به عنوان یک نکته تکمیلی می توان گفت اگر می خواهید در کار تدریس خصوصی ریاضی و یا هر درس دیگری موفق باشید رضایت شاگردهایتان را مد نظر داشته باشید و با تعهد درس بدهید و نتیجه گرفتن شاگردهایتان برای شما در اولویت اول باشد. - مطالعه کنید: تبلیغات تدریس خصوصی ریاضی موفق و پربیننده

منبع: سایت تدریس ریاضی


بازدید: 1619
افزودن نظر
نام
نظر خود را درباره این مطلب بنویسید
Security Image
کد امنیتی فوق را وارد نمایید.
آگهی ویژه
تدریس فوق تخصصی ریاضی(متوسطه اول و دوم  و دانشگاه)
آگهی 8 ستاره
مهسا جعفری
تهران
تلفن 09134626069
 تدریس خصوصی ریاضی و آمار (حضوری و آنلاین)
آگهی 8 ستاره
ندا ضیایی
تهران
تلفن 09192479298
تدریس ریاضی وفیزیک وحسابان وگسسته...تقویتی و کنکور
آگهی 8 ستاره
فرزاد
شیراز
تلفن 09173394322
خصوصی ریاضی دانشگاهی-تضمینی100%-استاد دانشگاه
آگهی 8 ستاره
دکتر بیک محمدلو تضمینی
تهران
تلفن 09127065407- 09307064073
تدریس آنلاین و حضوری ریاضی دانشگاه - مولف 4 کتاب
آگهی 8 ستاره
محمد رجبی
تهران
تلفن 09122213242 (قبل از تماس در واتس اپ پیام دهید)
دکتر بهمن آبادی | دانشجوی المپیادی صنعتی شریف|
آگهی 8 ستاره
دکتر حسین بهمن آبادی
تهران
تلفن 09364166626
تدریس ریاضی دانشگاه در ارومیه
آگهی 8 ستاره
میلاد عباس پور اصل
ارومیه
تلفن 09374275772
تدریس خصوصی آنلاین ریاضی دکتریIPM، فوق ریاضی شریف
آگهی 8 ستاره
جواد گلی پور
تهران
تلفن 09120522135
درج آگهي در سايت «تدریس ریاضی» رايگان است و مسئوليت آن با آگهی دهنده مي‌باشد.