ثبت آگهی و تبلیغ تدریس ریاضی
صفحه کنونی: مقالات درآمد تدریس خصوصی ریاضی درآمد تدریس خصوصی ریاضی و مدرسین ریاضی

درآمد تدریس خصوصی ریاضی و مدرسین ریاضی

درآمد تدریس خصوصی ریاضی و مدرسین ریاضی

در این بخش مطالبی در رابطه با درآمد تدریس خصوصی ریاضی و مدرسین ریاضی ارائه می گردد. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه درآمد تدریس ریاضی ادامه این مطلب را بخوانید.

درامد تدریس خصوصی ریاضی به عوامل مختلفی بستگی دارد. درآمد تدریس و تدریس خصوصی ریاضی معمولا در شهرهای بزرگتر بیشتر است. در شهرهای بزرگتر هزینه ها معمولا بالاتر است و همچنین مدرسین باید برای رسیدن به کلاس مدت زمان بیشتری در مسیر باشند. در نتیجه قیمت بالاتری را برای کلاسهای تدریس خصوصی ارائه می کنند و درامد بیشتری هم دارند. درآمد کاز تدریس ریاضی به عوامل دیگری هم بستگی دارد. به عنوان مثال مدرسین فعال در زمینه تدریس ریاضی کنکور به نسبت مدرسین ریاضی ابتدایی و متوسطه و حتی ریاضی دانشگاهی درامد بالاتری دارند. به هر حال فعالیت در زمینه تدریس ریاضی کنکور سخت تر بوده و جذب شاگرد هم در این زمینه راحت نیست. درآمد مدرسین تدریس ریاضی به سابقه کاری مدرس، اینکه دبیر رسمی باشند یا نه، اینکه رزومه قوی ای داشته باشند و خودشان در دانشگاه خوبی درس خوانده باشند یا نه و بسیاری از عوامل دیگر هم بستگی دارد. مدرسین با سابقه معمولا روش های مختلف جذب شاگرد را امتحان کرده اند و در طول سالها تدریس شاگردهای بیشتری را ذخیره نموده اند و تعداد شاگردهای بالاتر و در نتیجه درآمد بیشتری دارند. نکته دیگر اینکه وقتی سابقه کاری مدرسین ریاضی بیشتر می شود متقاضیان تدریس و والدین آنها هم بیشتر به این مدرسین اعتماد می کنند و در نتیجه درامد آنها بیشتر هم خواهد شد. مدرسینی که به صورت تضمینی کلاسهای خصوصی را برگزار می کنند هم درامد بالایی دارند.

چگونه از تدریس خصوصی ریاضی درآمد بالایی کسب کنیم؟

1- برای کسب درآمد بالا از تدریس ریاضی آگهی تدریس خودتان را در همین سایت (سایت تدریس ریاضی) که به صورت کاملا تخصصی در زمینه تبلیغات تدریس ریاضی فعالیت دارد ثبت کنید. در بالای همین صفحه بر روی ثبت آگهی جدید کلیک کنید.

2- اگر می خواهید در زمینه تدریس ریاضی فعالیت کنید و خوب پول در بیاورید راهکارهای مختلف جذب شاگرد را امتحان کنید. با آموزشگاهها تماس بگیرید. در اینترنت و روزنامه تبلیغ بدهید. با همکارانتان در ارتباط باشید و برای خودتان وبلاگ بزنید.

3- برای جذب شاگرد بیشتر در سایت ایران مدرس www.IranModares.com که بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است آگهی خودتان را ثبت کنید. درج اگهی تدریس ریاضی در ایران مدرس هم رایگان است. ایران مدرس پربازدیدترین سایت تدریس ایران است و با درج آگهی و تبلیغات در زمینه تدریس خصوصی ریاضی، متقاضیان تدریس زیادی از آگهی شما بازدید خواهند کرد. در این وب سایت جزوات آموزشی ریاضی، نمونه سوالات امتحانی ریاضی، تست کنکور و جزوات کنکور ریاضی، حل تمرینات کتابهای درسی ریاضی و .... هم ارائه شده است و در صورتیکه آگهی تدریس خودتان را ویژه کنید، تبلیغات شما در کنار این مطالب آموزشی هم نمایش داده خواهد شد. در ایران مدرس یک محیط کاملا آموزشی فراهم شده است و تبلیغات تدریس شما در بین آگهی های مختلف با موضوعات متفاوت گم نخواهد شد.

4- برای کسب درامد بالا از تدریس ریاضی سعی کنید تا جایی که ممکن است بر درس ریاضی مسلط باشید. با افزایش تسلط شما بر درس ریاضی شاگردهای راضی تری خواهید داشت و در نهایت درامد بیشتری کسب خواهید کرد. علاوه بر موفقیت در جذب شاگرد و پیدا کردن شاگرد خصوصی، عوامل دیگری هم بر موفقیت در تدریس خصوصی ریاضی و کسب درامد بالا از کار تدریس ریاضی موثر است. اگر می خواهید جزو مدرسین پردرآمد باشید و پول خوبی از تدریس ریاضی بدست آورید، باید بر دروس تدریسی خودتان کاملا مسلط باشید. هندسه، جبر، حسابان، دیفرانسیل، ریاضی دبیرستان، ریاضی دانشگاهی، ریاضی مهندسی، معادلات، محاسبات عددی و یا هر درس دیگری را که تدریس می کنید، در مرحله اول باید خودتان به صورت کامل بر آن مسلط باشید. هر چه میزان تسلط شما بر دروس تدریسی خودتان بیشتر باشد، در کار تدریس موفق تر خواهید بود و فن بیان شما هم بهتر خواهد شد. چون به جای اینکه حین تدریس ریاضی خودتان درگیر فهمیدن مطلب باشید، کلمات و اصطلاحات مناسبتری را انتخاب می کنید و مطالب را بهتر و در زمان کمتری ارائه خواهید کرد.

5- برای موفق شدن در تدریس درس ریاضی نتیجه گرفتن شاگردهای خودتان را در اولویت اول قرار دهید. از هر روشی برای به نتیجه رساندن شاگردهایتان استفاده کنید. تمرین و مسئله بدهید و پیگیر درس خواندن انها باشید. سعی کنید روند برگزاری کلاسها، مطالبی که ارائه می کنید، تمریناتی که به شاگرداهایتان میدهید و راهنمایی ها و مشاوره های شما به گونه ای باشد که در نهایت شاگردهایتان نتیجه بگیرند و در امتحان ریاضی و یا کنکور ریاضی بهترین نتیجه را بگیرند. به این ترتیب هم ترمهای بعد برای تدریس سایر دروسشان با شما تماس می گیرند و هم شما را به دوستان و آشنایانشان معرفی خواهند کرد. برای موفقیت در تدریس ریاضی، تلاش کنید شاگردهایتان موفق شوند.

6- برای موفقیت در تدریس ریاضی و کسب درآمد بالا از آموزش ریاضی کیفیت کلاسهای تدریس خصوصی خودتان را بالا نگه دارید و بر درس ریاضی کاملا مسلط باشید. قبل از جلسات تدریس ریاضی سعی کنید که خودتان حتما بر مطلب مسلط باشید. اگر به جای بلد بودن مبحث بر آن مسلط باشید، در زمان کمتر مطلب بیشتری را با کیفیت بالاتر ارائه خواهید داد. به نظر می رسد که بهتر است بر روی چند درس متمرکز شوید و در انها به تسلط برسید. کسانی که تعداد زیادی درس را تدریس می کنند معمولا نمی توانند بر همه ی آنها مسلط شوند.

7- در کلاسهای تدریس ریاضی مباحث را از دید شاگردتان دیده و به تناسب وضعیت تحصیلی او تدریس کنید. هر کدام از شاگردهای شما وضعیت متفاوتی از دیگر شاگردانتان دارد. در کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی در یکی دو جلسه اول با پرسش سوالهایی وضعیت ریاضی شاگردتان را ارزیابی کرده و به تناسب آن تدریس کنید. اگر شما خیلی عالی ریاضی را تدریس کنید ولی شاگردتان چیزی متوجه نشود فایده ای ندارد.

8- برای کسب درآمد بالا از تدریس ریاضی به گونه ای تدریس کنید که جایگزین کردن شما سخت باشد. در کلاسهای تدریس ریاضی با شور و اشتیاق و با انرژی تدریس کنید. از وقت کلاس بهترین استفاده را داشته باشید.

9- در متن آگهی تدریس خودتان رزومه خوب و کاملی از خودتان ارائه دهید. سوابق کاری خودتان را بنویسید و تمام افتخاراتی که کسب کرده اید را ذکر نمائید. متن آگهی تدریس خودتان را به گونه ای بنویسید که متقاعد کننده باشد و دانش آموز و دانشجو یا والدین آنها متقاعد شوند که با شما تماس بگیرند. برای جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی ریاضی، درج اگهی تدریس ویژه بهترین راهکار است. اگر از طریق آموزشگاهها و موسسات تدریس خصوصی شاگرد جذب کنید باید هر جلسه درصدی از حق التدریس را به انها پرداخت نمائید. در صورتیکه، اگر به صورت مستقل کار کنید کل مبلغ را برای خودتان بر می دارید.

10- در نهایت، برای کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی ریاضی وقتی در این زمینه فعالیت کنید که به درس ریاضی علاقه داشته باشید. علاقه در هر کاری مهم است و برای موفقیت در تدریس ریاضی هم لازم می باشد.

منبع: سایت تدریس ریاضی


بازدید: 2899
افزودن نظر
نام
نظر خود را درباره این مطلب بنویسید
Security Image
کد امنیتی فوق را وارد نمایید.
آگهی ویژه
تدریس فوق تخصصی ریاضی(متوسطه اول و دوم  و دانشگاه)
آگهی 8 ستاره
مهسا جعفری
تهران
تلفن 09134626069
 تدریس خصوصی ریاضی و آمار (حضوری و آنلاین)
آگهی 8 ستاره
ندا ضیایی
تهران
تلفن 09192479298
تدریس ریاضی وفیزیک وحسابان وگسسته...تقویتی و کنکور
آگهی 8 ستاره
فرزاد
شیراز
تلفن 09173394322
خصوصی ریاضی دانشگاهی-تضمینی100%-استاد دانشگاه
آگهی 8 ستاره
دکتر بیک محمدلو تضمینی
تهران
تلفن 09127065407- 09307064073
تدریس آنلاین و حضوری ریاضی دانشگاه - مولف 4 کتاب
آگهی 8 ستاره
محمد رجبی
تهران
تلفن 09122213242 (قبل از تماس در واتس اپ پیام دهید)
دکتر بهمن آبادی | دانشجوی المپیادی صنعتی شریف|
آگهی 8 ستاره
دکتر حسین بهمن آبادی
تهران
تلفن 09364166626
تدریس ریاضی دانشگاه در ارومیه
آگهی 8 ستاره
میلاد عباس پور اصل
ارومیه
تلفن 09374275772
تدریس خصوصی آنلاین ریاضی دکتریIPM، فوق ریاضی شریف
آگهی 8 ستاره
جواد گلی پور
تهران
تلفن 09120522135
درج آگهي در سايت «تدریس ریاضی» رايگان است و مسئوليت آن با آگهی دهنده مي‌باشد.