ثبت آگهی و تبلیغ تدریس ریاضی
صفحه کنونی: مقالات قیمت تدریس خصوصی ریاضی نحوه هماهنگ کردن کلاس خصوصی ریاضی با قیمت ارزان

نحوه هماهنگ کردن کلاس خصوصی ریاضی با قیمت ارزان

نحوه هماهنگ کردن کلاس خصوصی ریاضی با قیمت ارزان

در این بخش در رابطه با نحوه هماهنگ کردن کلاس ها و جلسات تدریس خصوصی ریاضی با قیمت کم، مناسب و ارزان توضیحاتی ارائه می گردد. البته نکته ای در همین ابتدای کار مطرح شود بد نیست. درست است که می توان کلاس های ریاضی را با قیمت مناسب تری هماهنگ نمود ولی به هر حال اگر می خواهید با یک مدرس و معلم ریاضی خوب کلاس داشته باشید باید تا حدودی حاضر باشید برای این کلاس ها هزینه کنید. به هر حال در این قسمت روی این موضوع که چگونه می توان کلاس ها را با قیمت مناسب تر هماهنگ کرد بحث خواهیم نمود. ولی همانطور که هر کالای با کیفیتی را نمی توان خیلی ارزان خریداری کرد و یا هر نوع خدمات ارزشمندی هزینه مشخصی دارد، در نهایت کلاس های خصوصی ریاضی که توسط مدرسین مجرب و خوب برگزار می شود را هم تا حد مشخصی می توان تخفیف گرفت و این کلاس ها ارزشش را دارد که برای آن تا حدی هزینه کنید.

پیشنهاد ویژه سایت تدریس ریاضی:
کلاسهای خصوصی تدریس ریاضی با قیمت ارزان

اما چگونه می توان کلاس های ریاضی را با قیمت بهتری هماهنگ کرد. راهکارهای مختلفی وجود دارد که در این بخش مورد بررسی قرار می گیرد. یکی از این راهکارها استفاده از کلاس های نیمه خصوصی ریاضی به جای استفاده از کلاس های خصوصی است. در کلاس های نیمه خصوصی معمولا بیشتر از یک نفر در کلاس حضور دارد و مثلا 2 یا 3 نفر شاگرد در این کلاس ها حاضر هستند و هزینه را با هم تقسیم می کنند. به هر حال، اگر دو یا سه نفری که در یک کلاس شرکت می کنند سطح درسی نزدیک به یکدیگر داشته باشند و یکی از آنها سوالات خیلی سطح پایین نپرسد که وقت دیگران را تلف کند، در نهایت این کلاس ها هم بازدهی خوبی دارد و در عین حال هزینه آن هم برای همه بهتر خواهد بود. مثلا اگر کلاس یک نفره با هزینه 50 هزار تومان برگزار شود کلاس دو نفره را می توان با هزینه 60 یا 70 هزار تومان برگزار کرد و هم برای استاد ریاضی بهتر است و مبلغ بیشتری دریافت می کند و هم برای هر کدام از شاگردها هزینه مناسب تر خواهد بود.

برای مشاهده لیست اساتیدی که به صورت جدی در زمینه تدریس خصوصی ریاضی فعالیت دارند بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی کلیک کنید.

راهکار دیگری که وجود دارد این است که با مدرسین و اساتید ریاضی که به خودتان به لحاظ موقعیت مکانی نزدیکتر هستند کلاس ها را هماهنگ نمائید و در عوض از آنها بخواهید به شما تخفیف بدهند. اگر شما ساکن غرب تهران هستید در صورتیکه یک مدرس ریاضی از شرق تهران بخواهد پیش شما بیاید و برای شما کلاس برگزار کند در مسیر زمان بسیار زیادی را از دست می دهد و در نتیجه قیمت بیشتری روی کلاس ها می گذارد. پس با اساتیدی که به خودتان نزدیکتر هستند کلاس ها را هماهنگ کنید تا هزینه مناسب تری پرداخت کنید.

پیشنهاد می شود مقاله
قیمت و هزینه تدریس خصوصی ریاضی با نرخ ارزان را هم مطالعه کنید.

نکته دیگری که وجود دارد این است که برگزاری کلاس های ریاضی را به ایام امتحانات موکول ننمائید. در ایام امتحانات پیدا کردن مدرس خوب سخت تر خواهد شد. در این ایام اساتید خوب وقتشان پر است و در عین حال هزینه های بالاتری هم برای کلاس های خصوصی درخواست می شود. اوایل ترم که اساتید وقت آزاد بیشتری دارند با هزینه های مناسب تری کلاس ها را برگزار می کنند. در ضمن وقتی در طول ترم از این کلاس ها استفاده می کنید احتمال نتیجه گرفتن خودتان هم بیشتر است و یک ترم دیگر هم مجبور نخواهید شد دوباره کلاس خصوصی داشته باشید و بیشتر هزینه کنید. با در نظر گرفتن مواردی که گفته شد می توانید کلاس های خصوصی ریاضی را با قیمت مناسب تر و ارزان تری هماهنگ کنید.

منبع: سایت تدریس ریاضی


بازدید: 1916
افزودن نظر
نام
نظر خود را درباره این مطلب بنویسید
Security Image
کد امنیتی فوق را وارد نمایید.
آگهی ویژه
تدریس فوق تخصصی ریاضی(متوسطه اول و دوم  و دانشگاه)
آگهی 8 ستاره
مهسا جعفری
تهران
تلفن 09134626069
 تدریس خصوصی ریاضی و آمار (حضوری و آنلاین)
آگهی 8 ستاره
ندا ضیایی
تهران
تلفن 09192479298
تدریس ریاضی وفیزیک وحسابان وگسسته...تقویتی و کنکور
آگهی 8 ستاره
فرزاد
شیراز
تلفن 09173394322
خصوصی ریاضی دانشگاهی-تضمینی100%-استاد دانشگاه
آگهی 8 ستاره
دکتر بیک محمدلو تضمینی
تهران
تلفن 09127065407- 09307064073
تدریس آنلاین و حضوری ریاضی دانشگاه - مولف 4 کتاب
آگهی 8 ستاره
محمد رجبی
تهران
تلفن 09122213242 (قبل از تماس در واتس اپ پیام دهید)
دکتر بهمن آبادی | دانشجوی المپیادی صنعتی شریف|
آگهی 8 ستاره
دکتر حسین بهمن آبادی
تهران
تلفن 09364166626
تدریس ریاضی دانشگاه در ارومیه
آگهی 8 ستاره
میلاد عباس پور اصل
ارومیه
تلفن 09374275772
تدریس خصوصی آنلاین ریاضی دکتریIPM، فوق ریاضی شریف
آگهی 8 ستاره
جواد گلی پور
تهران
تلفن 09120522135
درج آگهي در سايت «تدریس ریاضی» رايگان است و مسئوليت آن با آگهی دهنده مي‌باشد.