ثبت آگهی و تبلیغ تدریس ریاضی
صفحه کنونی: مقالات موفقیت در تدریس ریاضی چگونگی موفقیت در ثبت تبلیغ تدریس خصوصی ریاضی

چگونگی موفقیت در ثبت تبلیغ تدریس خصوصی ریاضی

چگونگی موفقیت در ثبت تبلیغ تدریس خصوصی ریاضی

اگر می خواهید در زمینه تبلیغات و اگهی تدریس خصوصی ریاضی موفق عمل کنید و در نتیجه به صورت کلی در تدریس ریاضی موفقیت بدست آورید و با جذب شاگردهای زیاد درآمد بالایی کسب کنید ادامه این مطلب را مطالعه کنید.

برای موفقیت در درج آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی ریاضی در مرحله اول باید سایت مناسبی برای ثبت تبلیغات خودتان انتخاب کنید. به عنوان مثال اگر شما بخواهید در سایتهای آگهی عمومی تبلیغ درج کنید خوب قاعدتا نتیجه خیلی مثبتی نخواهید گرفت. در سایتهای آگهی عمومی علاوه بر آگهی تدریس ریاضی شما هزاران اگهی دیگر با موضوعات مختلف وجود دارد و آگهی شما دیده نخواهد شد. در ضمن اکثر بازدید کنندگان چنین سایتهایی برای موضوعات دیگری وارد این سایتها می شوند. اگر می خواهید در زمینه تبلیغ تدریس ریاضی موفق باشید باید آگهی خودتان را در سایتهای تخصصی تدریس خصوصی مانند همین سایت (www.Tadris-Riazi.com) و یا بزرگترین سایت تدریس ایران (سایت ایران مدرس) ثبت کنید. اگر به صورت اختصاصی در زمینه تدریس ریاضی قصد ثبت تبلیغات دارید همین سایت (سایت تدریس ریاضی) برای شما بهترین گزینه است. سایت تدریس ریاضی به صورت تخصصی در زمینه تبلیغات و آگهی مدرسین ریاضی فعالیت دارد به همین دلیل همه ی بازدید کنندگان آن یا مدرسین ریاضی هستند و یا متقاضیان تدریس ریاضی و آگهی شما در بین موضوعات مختلف گم نخواهد شد و چون در یک سایت تخصصی آگهی خودتان را درج نموده اید نتیجه بهتری از آگهی خودتان خواهید گرفت. سایت تدریس ریاضی از نظر گوگل هم بهینه است. همین الان عبارت "سایت تدریس ریاضی" را در گوگل جستجو کنید. خواهید دید که این وب سایت در صفحه اول نتایج گوگل قرار دارد. در نتیجه متقاضیان تدریس ریاضی به راحتی به سمت آگهی شما هدایت خواهند شد.

برای موفقیت در ثبت تبلیغ تدریس خصوصی ریاضی و در نتیجه موفقیت در کار و شغل تدریس ریاضی علاوه بر انتخاب سایت مناسب برای ثبت آگهی باید موارد دیگری را هم در نظر بگیرید. در همین سایت (تدریس ریاضی) می توانید آگهی های متعددی برای تبلیغ کار خودتان ثبت کنید. تعداد آگهی های خودتان را افزایش دهید تا نتیجه بهتری بگیرید. البته کیفیت آگهی های تدریس از تعداد آنها مهمتر است. آگهی های خودتان را خوب بنویسید. متن آگهی های تدریس ریاضی شما باید کامل و قانع کننده باشد تا اگر شخصی آگهی شما را دید قانع شود و به اندازه کافی اطلاعات مثبت از شما دریافت کرده باشد تا با شما تماس بگیرد. بنابراین متن آگهی های تدریس ریاضی خودتان را خوب بنویسید. تمامی سوابق کاری، مدارس و دانشگاهها و یا موسسات و آموزشگاههایی که در آنها ریاضی را تدریس کرده اید، نظرات مثبت دانشجویان و دانش آموزانی که با شما در درس ریاضی نتیجه خوبی گرفته اند، رتبه خوبی که در کنکور کسب کرده اید و .... را در متن آگهی ارائه کنید. البته اگر می خواهید آگهی های متعددی در زمینه تدریس ریاضی در این وب سایت ثبت کنید باید متفاوت از هم باشند و متن انها تکراری نباشد و یا حداقل 50 درصد با هم متفاوت باشد. در عنوان تبلیغ تدریس خصوصی ریاضی خودتان مهمترین ویژگی خودتان که می تواند باعث شود از بین آگهی های مختلف دیگر بر روی تبلیغ شما کلیک شود را بنویسید. مثلا اگر تضمینی تدریس می کنید، دبیر رسمی هستید، استاد ریاضی در دانشگاه می باشید و یا هر ویژگی برجسته ای که دارید را در عنوان اگهی ذکر نمائید. برای ثبت آگهی و تبلیغ تدریس ریاضی در همین سایت (تدریس ریاضی) بر روی عبارت ثبت آگهی جدید در بالای همین صفحه کلیک کنید.

راهکار دیگری که برای موفق شدن در ثبت تبلیغات اینترنتی تدریس ریاضی وجود دارد این است که عکس خوب و مناسبی برای آگهی خودتان انتخاب نمائید. یک عکس پرسنلی خوب و مرتب از خودتان بهترین گزینه برای آگهی تدریس است. برای جلسات خصوصی خودتان قیمت مناسبی انتخاب کنید و در متن آگهی ارائه نمائید. می توانید از اصطلاح توافقی استفاده کنید. نکته دیگری که برای افزایش بازدهی آگهی های خودتان می توانید از آن استفاده کنید این است که تبلیغات تدریس ریاضی خودتان را ویژه کنید. در همین صفحه در سمت چپ آگهی های تدریس ریاضی ویژه را مشاهده می کنید. اگر شما نیز تبلیغات تدریس ریاضی خودتان را ویژه کنید، علاوه بر اینکه در صفحه اصلی سایت تدریس ریاضی و در صفحات داخلی آن و .... همواره آگهی شما بالاتر نمایش داده خواهد شد، تبلیغ شما در کنار مقالات و مطالب آموزشی ارائه شده در این سایت هم نمایش داده می شود. بنابراین آگهی شما بیشتر دیده خواهد شد و احتمال جذب شاگرد شما بیشتر و بیشتر می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هزینه و تعرفه ثبت آگهی تدریس ریاضی ویژه در این وب سایت بر روی عبارت تعرفه آگهی تدریس ریاضی کلیک نمائید. هزینه ای که برای ثبت آگهی تدریس ریاضی ویژه پرداخت می کنید مبلغ زیادی نیست و با جذب اولین شاگرد و برگزاری اولین جلسه تدریس جبران خواهد شد.

با توجه به مطالب ارائه شده، به عنوان جمع بندی می توان گفت برای موفقیت در ثبت تبلیغ تدریس خصوصی ریاضی در مرحله اول آگهی خودتان را در یک سایت معتبر و تخصصی در زمینه آموزش ریاضی (مانند همین سایت: تدریس ریاضی) ثبت نمائید. در ادامه آگهی و تبلیغات خودتان را خوب و قانع کننده بنویسید تا اگر توسط دانش آموزان، دانشجویان و یا والدین آنها دیده شد با شما تماس گرفته شود. در نهایت برای افزایش بازدهی آگهی های تدریس ریاضی خودتان می توانید تبلیغات خودتان را با پرداخت هزینه مناسبی ویژه کنید.

منبع: سایت تدریس ریاضی


بازدید: 3786
افزودن نظر
نام
نظر خود را درباره این مطلب بنویسید
Security Image
کد امنیتی فوق را وارد نمایید.
آگهی ویژه
تدریس فوق تخصصی ریاضی(متوسطه اول و دوم  و دانشگاه)
آگهی 8 ستاره
مهسا جعفری
تهران
تلفن 09134626069
 تدریس خصوصی ریاضی و آمار (حضوری و آنلاین)
آگهی 8 ستاره
ندا ضیایی
تهران
تلفن 09192479298
تدریس خصوصی ریاضیات توسط دکتری ریاضی
آگهی 8 ستاره
زینب طاهری
تهران
تلفن 09191578062
تدریس خصوصی ریاضیات و فیزیک توسط استاد دانشگاه
آگهی 8 ستاره
حسین شاسواری
تهران
تلفن 09127616624
خصوصی ریاضی دانشگاهی-تضمینی100%-استاد دانشگاه
آگهی 8 ستاره
دکتر بیک محمدلو تضمینی
تهران
تلفن 09127065407- 09307064073
تدریس آنلاین و حضوری ریاضی دانشگاه - مولف 4 کتاب
آگهی 8 ستاره
محمد رجبی
تهران
تلفن 09122213242 (قبل از تماس در واتس اپ پیام دهید)
دکتر بهمن آبادی | دانشجوی المپیادی صنعتی شریف|
آگهی 8 ستاره
دکتر حسین بهمن آبادی
تهران
تلفن 09364166626
تدریس ریاضی دانشگاه در ارومیه
آگهی 8 ستاره
میلاد عباس پور اصل
ارومیه
تلفن 09374275772
درج آگهي در سايت «تدریس ریاضی» رايگان است و مسئوليت آن با آگهی دهنده مي‌باشد.