ثبت آگهی و تبلیغ تدریس ریاضی
صفحه کنونی: مقالات موفقیت در ریاضی کنکور روش صحیح مطالعه ریاضی برای کنکور

روش صحیح مطالعه ریاضی برای کنکور

روش صحیح مطالعه ریاضی برای کنکور

در این بخش در رابطه با روش صحیح مطالعه ریاضی برای کنکور مطالبی ارائه می گردد. برای رشته ریاضی و تجربی و بسیاری از رشته های دیگر درس ریاضی در کنکور مهم و حیاتی است و بالا زدن آن موجب کسب رتبه بهتر و تراز بالاتر می گردد.

یکی از مواردی که برای موفقیت در ریاضی کنکور باید در نظر داشته باشید این است که ریاضی کنکور را به صورت عمقی و مفهومی بخوانید و در مقاله
مطالعه عمقی درس ریاضی و موفقیت در ریاضی کنکور به صورت مفصل در این زمینه توضیح داده شده است. برای یادگیری بهتر ریاضی باید به اندازه کافی وقت بگذارید تا بتوانید آن را عمقی هم یاد بگیرید. متن کتاب درسی را خوب بخوانید و روابط را درک نمائید. وقتی می خواهید سوال یا مسئله ای را حل کنید اینکه چرا از هر رابطه استفاده می کنید را برای خودتان تشریح کنید و اگر مطلبی را متوجه نشدید از معلم ریاضی و یا مدرس تدریس خصوصی ریاضی خودتان بپرسید. از کنار هیچ اشکالی به سادگی عبور نکنید. همین اشکال به ظاهر کوچک می تواند در کنکور باعث اشتباه شدن یک تست و در نتیجه گرفتن نمره منفی گردد. درس را به صورت سطحی نخوانید و روی مطالب فکر کنید. یک راهکار خوب برای یادگیری عمقی درس ریاضی این است که روی تمریناتی که قبلا ندیده اید فکر کنید و سعی کنید راه حلی بنویسید. تامل و تفکر روی تمرینات مهم است. به یاد داشته باشید افرادی که در کنکور ریاضی را بالا می زنند درک عمیقی از مطالب آن دارند.

با درک عمقی و مفهومی درس ریاضی می توانید در کنکور برای این درس مهم درصد بسیار خوبی کسب کنید و حتی در بهترین حالت ریاضی کنکور را 100 بزنید (مطالعه مقاله
چگونه ریاضیات را در کنکور 100 بزنیم در این زمینه مفید است). باید در کلاس ها شرکت کنید و در صورت لزوم از معلم های خصوصی ریاضی کمک بگیرید (مشاهده معلم های خصوصی ریاضی کنکور). برای درس ریاضی تمرین و مسئله حل کردن حیاتی است. بسیاری از دانش اموزان بعد از خواندن متن کتاب درسی سریع سراغ تست زنی می روند. اگر بتوانید قبل از تست زنی چند سوال و مسئله تشریحی حل کنید بسیار مفید است. البته همانطور که گفته شد روی سوالات فکر کنید و سعی کنید راه حلی بنویسید.

برای موفق شدن در ریاضی کنکور تست زنی صحیح و درست هم مرحله بسیار مهمی است. درست است که شرکت در کلاس، مرور درس، حضور فعال در کلاس ها، حل تمرین و مسئله، وقت گذاشتن برای یادگیری درس در طول ترم و ... مهم است ولی به هر حال در نهایت در کنکور از شما خواسته می شود که تست بزنید. بسیاری از دانش اموزانی که در کلاس شاگرد اول هستند در کنکور ریاضی را خوب نمی زنند. این افراد نمره 20 امتحان ریاضی را خیلی راحت می گیرند ولی در کنکور ریاضی را خوب نمی زنند. دلیل این امر این است که بلد نیستند تست بزنند و یا احساسات خودشان را خوب کنترل نمی کنند که استرس زیادی نداشته باشند. باید با تکنیک های تست زنی آشنا باشید و خوب تست بزنید. تست هایی که بلد نیستید را نزنید و به اندازه کافی سریع پاسخ دان به تست ها را تمرین کرده باشید تا در زمان مورد نظر بتوانید پاسخ دهید. البته سریع تست زدن و درست تست زدن پایه قوی می خواهد که با حل تمرین و مسئله و شرکت در کلاس ها و ... می توانید پایه ریاضی خودتان را قوی کنید. اگر در جستجوی روش صحیح مطالعه ریاضی برای کنکور هستید مواردی که گفته شد را باید با هم در نظر داشته باشید.

منبع: سایت تدریس ریاضی


بازدید: 2111
افزودن نظر
نام
نظر خود را درباره این مطلب بنویسید
Security Image
کد امنیتی فوق را وارد نمایید.
آگهی ویژه
تدریس فوق تخصصی ریاضی(متوسطه اول و دوم  و دانشگاه)
آگهی 8 ستاره
مهسا جعفری
تهران
تلفن 09134626069
 تدریس خصوصی ریاضی و آمار (حضوری و آنلاین)
آگهی 8 ستاره
ندا ضیایی
تهران
تلفن 09192479298
تدریس خصوصی ریاضیات توسط دکتری ریاضی
آگهی 8 ستاره
زینب طاهری
تهران
تلفن 09191578062
تدریس خصوصی ریاضیات و فیزیک توسط استاد دانشگاه
آگهی 8 ستاره
حسین شاسواری
تهران
تلفن 09127616624
خصوصی ریاضی دانشگاهی-تضمینی100%-استاد دانشگاه
آگهی 8 ستاره
دکتر بیک محمدلو تضمینی
تهران
تلفن 09127065407- 09307064073
تدریس آنلاین و حضوری ریاضی دانشگاه - مولف 4 کتاب
آگهی 8 ستاره
محمد رجبی
تهران
تلفن 09122213242 (قبل از تماس در واتس اپ پیام دهید)
دکتر بهمن آبادی | دانشجوی المپیادی صنعتی شریف|
آگهی 8 ستاره
دکتر حسین بهمن آبادی
تهران
تلفن 09364166626
تدریس ریاضی دانشگاه در ارومیه
آگهی 8 ستاره
میلاد عباس پور اصل
ارومیه
تلفن 09374275772
درج آگهي در سايت «تدریس ریاضی» رايگان است و مسئوليت آن با آگهی دهنده مي‌باشد.