ثبت آگهی و تبلیغ تدریس ریاضی
صفحه کنونی: مقالات موفقیت در ریاضی کنکور چگونه تست کنکور ریاضی بزنیم

چگونه تست کنکور ریاضی بزنیم

چگونه تست کنکور ریاضی بزنیم

در این بخش در رابطه با نحوه کار کردن تست کنکور ریاضی توضیحاتی ارائه می گردد. همانطور که می دانید برای موفقیت در ریاضی کنکور باید بتوانید خوب تست بزنید. هر چند در ایام کنکور علاوه بر تست زنی کارهای پایه ای دیگری هم باید انجام شود ولی به هر حال در نهایت کاری که از شما خواسته می شود به درستی انجام دهید این است که خوب تست بزنید. در این مقاله در رابطه با تست زنی صحیح ریاضی کنکور توضیحاتی ارائه می گردد.

پیشنهاد ویژه سایت تدریس ریاضی:
چگونه ریاضیات را در کنکور 100 بزنیم

قبل از اینکه برای هر مبحث سراغ تست زنی بروید باید پایه خودتان را در ان مبحث قوی کنید. تست زنی برای مطالب و مباحث ریاضی بدون اینکه در آن مبحث به اندازه کافی قوی شده باشید کار بیهوده ای است. یعنی مثل این می ماند که یک ساختمان با ظاهر زیبا را روی یک پایه ضعیف بنا کرده باشید. بنابراین بهتر است به این ترتیب عمل کنید: ابتدا پایه ریاضی خودتان را با شرکت در کلاس های ریاضی، مرور درس ریاضی، مطالعه متن کتاب درسی و حل تمرین و مسئله قوی کنید و بعد از آن سراغ تست زنی بروید. پس خوب تست زدن مراحل مقدماتی ای دارد. اگر می خواهید در کنکور موفق باشید و از پس تست های آن بربیائید باید در مرحله اول هر مبحث را خوب یاد بگیرید.

برای مشاهده مدرسین فعال در زمینه آموزش ریاضی کنکور بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی کنکور کلیک نمائید.

حال فرض می کنیم مباحث مرتبط با ریاضی را خوب خوانده اید و بلد هستید و سراغ این می رویم که چگونه تست های کنکور ریاضی را کار کنید. در مرحله اول سعی کنید حتما تست های استاندارد کار کنید. تست های تالیفی که بدون دلیل خیلی سخت هستند وقت شما را تلف خواهد کرد. بعد از خواندن مباحث درسی سراغ تست زدن بروید. در ابتدای کار لازم نیست با در نظر گرفتن زمان استاندارد تست بزنید. 10 تست را در نظر بگیرید و آنها را بزنید. خودتان سعی کنید گزینه درست را تشخیص دهید. بعد از پاسخ دادن به هر 10 تست جواب ها را ببینید و نکات مهم را یادداشت نموده و اگر جایی درست عمل نکرده اید نکته آن را یادداشت کنید تا در موارد بعدی درست عمل نمائید.

پیشنهاد می شود مقاله
روش صحیح مطالعه ریاضی برای کنکور را هم بخوانید.

در مرحله بعد سراغ 10 تست بعدی کنکور ریاضی بروید و آنها را کار کنید. در این مرحله باید بهتر شده باشید. البته ممکن است تست هایی با نکات جدید هم وجود داشته باشد. اگر به تسلط مناسبی رسیدید در مراحل بعد با در نظر گرفتن زمان استاندارد تست بزنید. مثلا سعی کنید در 10 دقیقه 10 تست را پاسخ دهید و در آخر جواب ها را چک کنید. وقتی سعی می کنید در زمان استاندارد و با سرعت بالا سوالات را پاسخ دهید ممکن است اشتباهاتی هم رخ دهد. این موارد را به تدریج رفع کنید. وقتی سعی می کنید در زمان مناسب تست های ریاضی را پاسخ دهید شاید وقت کم بیاورید. باید این مهارت را در خودتان تقویت کنید که از کنار تست هایی که می دانید نمی توانید پاسخ دهید سریع عبور کنید. در کنکور بسیار مهم است که تست هایی که بلد نیستید را سریع تشخیص داده و کنار بگذارید. نگران نباشید هیچ کس به تمام سوالات پاسخ نمی دهد و شما هم اگر می خواهید موفق باشید باید قدرت تشخیص خودتان را افزایش دهید و تست هایی را برای پاسخ دادن انتخاب کنید که می دانید بلد هستید. این کار را در کنکور اصلی هم انجام دهید.

منبع: سایت تدریس ریاضی


بازدید: 5372
افزودن نظر
نام
نظر خود را درباره این مطلب بنویسید
Security Image
کد امنیتی فوق را وارد نمایید.
آگهی ویژه
تدریس فوق تخصصی ریاضی(متوسطه اول و دوم  و دانشگاه)
آگهی 8 ستاره
مهسا جعفری
تهران
تلفن 09134626069
 تدریس خصوصی ریاضی و آمار (حضوری و آنلاین)
آگهی 8 ستاره
ندا ضیایی
تهران
تلفن 09192479298
تدریس خصوصی ریاضیات توسط دکتری ریاضی
آگهی 8 ستاره
زینب طاهری
تهران
تلفن 09191578062
تدریس خصوصی ریاضیات و فیزیک توسط استاد دانشگاه
آگهی 8 ستاره
حسین شاسواری
تهران
تلفن 09127616624
خصوصی ریاضی دانشگاهی-تضمینی100%-استاد دانشگاه
آگهی 8 ستاره
دکتر بیک محمدلو تضمینی
تهران
تلفن 09127065407- 09307064073
تدریس آنلاین و حضوری ریاضی دانشگاه - مولف 4 کتاب
آگهی 8 ستاره
محمد رجبی
تهران
تلفن 09122213242 (قبل از تماس در واتس اپ پیام دهید)
دکتر بهمن آبادی | دانشجوی المپیادی صنعتی شریف|
آگهی 8 ستاره
دکتر حسین بهمن آبادی
تهران
تلفن 09364166626
تدریس ریاضی دانشگاه در ارومیه
آگهی 8 ستاره
میلاد عباس پور اصل
ارومیه
تلفن 09374275772
درج آگهي در سايت «تدریس ریاضی» رايگان است و مسئوليت آن با آگهی دهنده مي‌باشد.