ثبت آگهی و تبلیغ تدریس ریاضی
صفحه کنونی: مقالات موفقیت در یادگیری ریاضی نحوه بهتر فهمیدن ریاضی در کلاس های خصوصی و گروهی

نحوه بهتر فهمیدن ریاضی در کلاس های خصوصی و گروهی

نحوه بهتر فهمیدن ریاضی در کلاس های خصوصی و گروهی

در این بخش در رابطه با نحوه بهتر فهمیدن ریاضی در کلاس های خصوصی و گروهی توضیح داده شده است. یکی از نکات بسیار مهمی که باید همواره در نظر داشته باشید این است که ریاضی را باید در کلاس خوب متوجه شوید تا بعدا کار شما در منزل یا خوابگاه راحت تر باشد.

پیشنهاد ویژه سایت تدریس ریاضی:
چگونه ریاضی را بهتر یاد بگیریم و موفق باشیم؟



خیلی مهم است که در کلاس درس، حالا چه کلاس مدرسه و دانشگاه باشد و یا کلاس های خصوصی در منزل و آموزشگاه، سعی کنید درس را خوب متوجه شوید. نکته بسیار مهمی که وجود دارد این است که باید در طول ترم درس بخوانید و با استاد و کلاس همراه باشید تا در کلاس درس را متوجه شوید. اگر معلم ریاضی شما به صورت مداوم درس بدهد و شما درس نخوانید و مطالب روی هم انباشت شود، از یک جایی به بعد خواهید دید که اصلا چیزی را متوجه نمی شوید. چون مباحث به هم ربط دارند و اگر هر جلسه درس را نخوانید و مرور نکنید مطالب جلسات بعدی را هم متوجه نخواهید شد. بنابراین یکی از شروط مهم برای اینکه در کلاس خوب درس را متوجه شوید این است که قدم به قدم و در طول ترم با مدرس و استاد ریاضی خودتان همراه باشید و درس بخوانید. وقتی درس می خوانید اشکالات شما هم خودش را نشان خواهد داد و جلسه بعد سوال خواهید پرسید و کلاس ها برای شما مفیدتر خواهد شد. اگر در طول ترم درس ها را نخوانید هم کلاس برای شما مفید نخواهد بود و وقت شما تلف می شود و هم تمام اشکالات احتمالی برای ایام امتحانات باقی خواهد ماند.

پیشنهاد می شود مقاله
چگونه در امتحان ریاضی با نمره خوب قبول شویم؟ را هم بخوانید.

با توجه به مطالبی که گفته شد، اینکه بتوانید از کلاس های ریاضی در مدرسه و دانشگاه و یا کلاس های تدریس خصوصی ریاضی استفاده خوب و مفیدی داشته باشید فقط به این بستگی ندارد که در کلاس چگونه به مطالب گوش می دهید و چقدر تمرکز دارید، بلکه به اینکه در فاصله زمانی بین کلاس ها هم چه کارهایی را انجام می دهید بستگی دارد. به هر میزان در زمان های خالی ای که دارید بیشتر درس ریاضی را بخوانید خود کلاس ها هم برای شما بازدهی بیشتری خواهد داشت. برای درس ریاضی بسیار مهم است که تمرین و مسئله حل کنید. وقتی تمرین حل می کنید از مطالبی که استاد و معلم ریاضی شما درس داده است عملا استفاده می کنید و در این حالت معلوم می شود که آیا واقعا درس را خوب یاد گرفته اید یا نه. وقتی به اندازه کافی تمرین حل می کنید، کتاب درسی را می خوانید و مطالب را مرور می نمائید در نهایت در کلاس هم با امادگی بیشتری حاضر می شوید و مطالبی که ارائه می شود مفیدتر خواهد بود.

مطالعه این مقاله هم مفید است:
روش درست خواندن ریاضی و مطالعه صحیح ریاضی

علاوه بر مطالب گفته شده در کلاس های ریاضی هم باید سعی کنید تمرکز بالایی داشته باشید. به هر میزان تمرکز بیشتری داشته باشید مطالب را بهتر یاد می گیرید. هر بار که حواستان پرت شد روی برگه کاغذ خطی بکشید و به تدریج این خط ها کم خواهد شد. ساعت خواب و بیداری مشخصی داشته باشید و به اندازه کافی بخوابید تا در کلاس حالت خواب آلود و خسته نداشته باشید. در ردیف های جلوی کلاس بنشینید تا به معلم نزدیکتر باشید و مطالب را بهتر متوجه شوید و راحت تر سوال بپرسید. جزوه یادداشت کنید تا حواستان جمع تر شود و در عین حال در منزل یا خوابگاه منبع بسیار خوبی برای مطالعه و مرور داشته باشید. سعی کنید هر جلسه یکی دو سوال بپرسید و به سوال هایی که توسط همکلاسی های شما پرسیده می شود و به جواب معلم ریاضی گوش دهید. اگر بتوانید قبل از کلاس نیم نگاهی به مبحث جدید بیندازید در ذهن شما سوالاتی شکل می گیرد که در نهایت به یادگیری بهتر درس توسط شما کمک می کند. با در نظر گرفتن این موارد و با درس خواندن در طول ترم می توانید در ریاضی موفق باشید و نمره بسیار خوبی بگیرید.

پیشنهاد می شود مقاله
بهترین روش یادگیری ریاضی را هم بخوانید.

منبع: سایت تدریس ریاضی


بازدید: 1240
افزودن نظر
نام
نظر خود را درباره این مطلب بنویسید
Security Image
کد امنیتی فوق را وارد نمایید.
آگهی ویژه
تدریس فوق تخصصی ریاضی(متوسطه اول و دوم  و دانشگاه)
آگهی 8 ستاره
مهسا جعفری
تهران
تلفن 09134626069
 تدریس خصوصی ریاضی و آمار (حضوری و آنلاین)
آگهی 8 ستاره
ندا ضیایی
تهران
تلفن 09192479298
تدریس خصوصی ریاضیات توسط دکتری ریاضی
آگهی 8 ستاره
زینب طاهری
تهران
تلفن 09191578062
تدریس خصوصی ریاضیات و فیزیک توسط استاد دانشگاه
آگهی 8 ستاره
حسین شاسواری
تهران
تلفن 09127616624
خصوصی ریاضی دانشگاهی-تضمینی100%-استاد دانشگاه
آگهی 8 ستاره
دکتر بیک محمدلو تضمینی
تهران
تلفن 09127065407- 09307064073
تدریس آنلاین و حضوری ریاضی دانشگاه - مولف 4 کتاب
آگهی 8 ستاره
محمد رجبی
تهران
تلفن 09122213242 (قبل از تماس در واتس اپ پیام دهید)
دکتر بهمن آبادی | دانشجوی المپیادی صنعتی شریف|
آگهی 8 ستاره
دکتر حسین بهمن آبادی
تهران
تلفن 09364166626
تدریس ریاضی دانشگاه در ارومیه
آگهی 8 ستاره
میلاد عباس پور اصل
ارومیه
تلفن 09374275772
درج آگهي در سايت «تدریس ریاضی» رايگان است و مسئوليت آن با آگهی دهنده مي‌باشد.