ثبت آگهی و تبلیغ تدریس ریاضی
صفحه کنونی: مقالات موفقیت در تدریس ریاضی چگونه برای تدریس خصوصی ریاضی شاگرد جذب کنیم؟

چگونه برای تدریس خصوصی ریاضی شاگرد جذب کنیم؟

چگونه برای تدریس خصوصی ریاضی شاگرد جذب کنیم؟

در این مقاله در رابطه با نحوه جذب شاگرد برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی ریاضی توضیح داده شده است. برای پیدا کردن شاگرد خصوصی و کسب درآمد بالا از تدریس ریاضی موارد زیر را در نظر داشته باشید.

پیشنهاد ویژه سایت تدریس ریاضی:
چگونه کلاس ریاضی را جذاب کنیم

1- در همین سایت تدریس ریاضی تبلیغ خودتان را ثبت نمائید. وب سایت حاضر به صورت تخصصی در زمینه تبلیغات تدریس خصوصی فعالیت دارد. همین الان در گوگل عبارت هایی مانند "تدریس خصوصی ریاضی" – "تدریس ریاضی" – "معلم خصوصی ریاضی" – "سایت تدریس ریاضی" و .... را جستجو کنید. خواهید دید که وب سایت حاضر در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل قرار دارد. با ثبت تبلیغ در این وب سایت مشخصات شما به صورت مستقیم در معرض دید متقاضیان تدریس ریاضی قرار خواهد گرفت و می توانید شاگرد جذب نمائید.

2- از شبکه های اجتماعی استفاده کنید. با حضور در شبکه های اجتماعی احتمال جذب شاگرد خودتان را بیشتر خواهید کرد. در اینستاگرام و تلگرام و .... فعال باشید و تولید فیلم و محتوا کنید. در کنار فیلم های آموزشی و یا محتواهای جالبی که قرار می دهید برای تدریس خصوصی ریاضی توسط خودتان تبلیغ کنید. این راهکار هم برای جذب شاگرد روش خوبی است.

مطالعه مقاله
چگونه درآمد بالایی از کار تدریس ریاضی کسب کنیم؟ هم مفید است.

3- در سایت ایران مدرس www.IranModares.com هم تبلیغ بدهید. ایران مدرس بزرگترین سایت تدریس خصوصی ایران است. با درج تبلیغ در این وب سایت هم می توانید به صورت مستقیم شاگرد پیدا کنید. ثبت تبلیغات تدریس خصوصی ریاضی و یا سایر دروس در ایران مدرس رایگان است. ولی در صورت تمایل می توانید تبلیغ خودتان را ویژه هم بکنید.

4- برای خودتان سایت و وبلاگی داشته باشید. به هر میزان حضور شما در اینترنت پر رنگ تر باشد در نهایت شاگردهای بیشتری خواهید داشت. علاوه بر روش های ذکر شده در بالا بد نیست برای خودتان سایت و وبلاگی هم داشته باشید تا بیشتر و بیشتر شناخته شوید. می توانید با ثبت تبلیغات ویژه در همین سایت تدریس ریاضی و یا ایران مدرس به سایت و وبلاگ خودتان لینک هم بدهید و آن را معرفی نمائید.

پیشنهاد می کنیم مقاله
چگونه در ثبت آگهی تدریس ریاضی موفق باشیم؟ را هم بخوانید.

5- در روزنامه تبلیغ کنید. اگر ساکن تهران و یا شهرهای بزرگ هستید در کنار روش های ذکر شده تبلیغات در روزنامه و بخش نیازمندی های آن هم می تواند روش خوبی برای جذب شاگرد و کسب درامد بالا از تدریس خصوصی ریاضی باشد. بنابراین این روش را هم امتحان کنید. در ایام امتحانات بازدهی این روش می تواند خوب باشد. البته تبلیغات در اینترنت گستردگی بیشتری دارد و در کل کشور دیده خواهد شد. ولی به هر حال تبلیغات روزنامه هم می تواند بعضا موثر باشد.

6- تراکت چاپ و توزیع نمائید. راهکار دیگر برای پیدا کردن شاگرد خصوصی و کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی ریاضی این است که تراکت چاپ نمائید و در محله های مورد نظر خودتان و یا در دانشگاهها و مدارس توزیع کنید. می توانید مناطقی که به نظر خودتان بهتر است را در نظر بگیرید و هدفمند تبلیغ کنید.

مطالعه این مقاله را هم پیشنهاد می کنیم:
چگونه در تدریس ریاضی موفق و درآمد بالا کسب کنیم؟

7- با مدرسین دیگر همکاری کنید. اگر شما در زمینه تدریس خصوصی ریاضی فعالیت دارید و شاگردهای شما برای درس ریاضی با شما تماس می گیرند، همین شاگردها برای دروس دیگر مانند فیزیک و شیمی هم به استاد نیاز دارند. شما می توانید به مدرسین دروس دیگر شاگرد خودتان را معرفی کنید و از آنها هم بخواهید اگر برای درس ریاضی شاگردهای ایشان به استاد نیاز داشت شما را معرفی نمایند. گسترش ارتباطات می تواند روش خوبی برای جذب شاگرد بیشتر و افزایش تعداد شاگردها در زمینه تدریس خصوصی ریاضی باشد.

منبع: سایت تدریس ریاضی


بازدید: 2809
افزودن نظر
نام
نظر خود را درباره این مطلب بنویسید
Security Image
کد امنیتی فوق را وارد نمایید.
آگهی ویژه
تدریس فوق تخصصی ریاضی(متوسطه اول و دوم  و دانشگاه)
آگهی 8 ستاره
مهسا جعفری
تهران
تلفن 09134626069
 تدریس خصوصی ریاضی و آمار (حضوری و آنلاین)
آگهی 8 ستاره
ندا ضیایی
تهران
تلفن 09192479298
تدریس خصوصی ریاضیات توسط دکتری ریاضی
آگهی 8 ستاره
زینب طاهری
تهران
تلفن 09191578062
تدریس خصوصی ریاضیات و فیزیک توسط استاد دانشگاه
آگهی 8 ستاره
حسین شاسواری
تهران
تلفن 09127616624
خصوصی ریاضی دانشگاهی-تضمینی100%-استاد دانشگاه
آگهی 8 ستاره
دکتر بیک محمدلو تضمینی
تهران
تلفن 09127065407- 09307064073
تدریس آنلاین و حضوری ریاضی دانشگاه - مولف 4 کتاب
آگهی 8 ستاره
محمد رجبی
تهران
تلفن 09122213242 (قبل از تماس در واتس اپ پیام دهید)
دکتر بهمن آبادی | دانشجوی المپیادی صنعتی شریف|
آگهی 8 ستاره
دکتر حسین بهمن آبادی
تهران
تلفن 09364166626
تدریس ریاضی دانشگاه در ارومیه
آگهی 8 ستاره
میلاد عباس پور اصل
ارومیه
تلفن 09374275772
درج آگهي در سايت «تدریس ریاضی» رايگان است و مسئوليت آن با آگهی دهنده مي‌باشد.