ثبت آگهی و تبلیغ تدریس ریاضی
صفحه کنونی: مقالات موفقیت در ریاضی کنکور روش خواندن ریاضی برای کنکور ریاضی

روش خواندن ریاضی برای کنکور ریاضی

روش خواندن ریاضی برای کنکور ریاضی

روش خواندن ریاضی برای کنکور ریاضی در این مقاله به صورت مختصر توضیح داده می شود. اگر می خواهید در کنکور ریاضی موفق باشید این مقاله را بخوانید.

پیشنهاد ویژه سایت تدریس ریاضی:
چگونه ریاضیات را در کنکور 100 بزنیم

اگر می خواهید برای کنکور ریاضی درس ریاضی را بخوانید باید در مرحله اول سعی کنید اگر کلاس های شما هنوز ادامه دارد و تمام نشده است در کلاس های خودتان به صورت منظم و فعال شرکت کنید. کلاس های ریاضی را مانند یک فرصت خوب برای یادگیری در نظر بگیرید. در کلاس های ریاضی می توانید اشکالاتی که حین درس خواندن و حل تمرین و مسئله به آنها برخورد کرده اید را بپرسید و رفع اشکال نمائید. در کنار کلاس های اصلی خودتان در مدرسه می توانید از کلاس های تدریس خصوصی ریاضی هم استفاده نمائید. در کنار داشتن یک معلم خوب ریاضی کنکور می تواند برای شما بسیار مفید و موثر باشد. برای مشاهده لیست مدرسین ریاضی کنکور بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی کنکور کلیک نمائید. در کلاس های تدریس خصوصی می توانید نکات کنکوری را آموزش ببینید و در وقت خودتان صرفه جویی کنید. البته باید سعی کنید یک معلم خوب را برای ریاضی کنکور انتخاب نمائید به گونه ای که خودشان در کنکور ریاضی را بالا زده باشند و یا شاگردهای قبلی ایشان در کنکور موفق عمل کرده باشند.

پیشنهاد می کنیم مقاله
چگونه تست کنکور ریاضی بزنیم را هم مطالعه نمائید.

بعد از شرکت در کلاس های ریاضی، در رابطه با روش خواندن ریاضی برای کنکور ریاضی توضیحات بیشتری هم ارائه می شود. باید متن کتاب درسی را خوب بخوانید و مطالب را به صورت منظم مرور نمائید. بد نیست در کنار دست خودتان همیشه یک دفترچه داشته باشید تا نکاتی که حین درس خواندن و یا تست زنی به نظرتان می رسد را یادداشت نمائید. به این ترتیب در زمان های بعدی که می خواهید درس را مرور کنید از این مطالب می توانید استفاده نمائید. متن کتاب درسی را خیلی خوب بخوانید و خوب آن را برای خودتان توضیح دهید. به هر میزان که وقت به شما اجازه می دهد برای هر مبحث تمرین حل کنید. برای هر مبحث از درس ریاضی حداقل 3 تمرین حل کنید. جواب تمرینات را برای خودتان توضیح دهید و خوب بفهمید. در مرحله بعد همان روز یا روزهای بعد سراغ تست زنی بروید. برای هر مبحث به اندازه کافی باید تست کار کنید. ابتدا اگر در زمان استاندارد هم نتوانید تست ها را پاسخ دهید ایرادی ندارد. تست های مهم را علامت بزنید و نکات آنها را یادداشت کنید.

مطالعه مقاله
چگونه در ریاضی کنکور موفق باشیم؟ هم مفید است.

حل تمرین و مسئله برای تسلط بر درس ریاضی و کسب نتیجه خوب در کنکور بسیار مهم است. البته برای کنکور این تمرین حل کردن بیشتر در قالب تست زنی خواهد بود. بعد از حضور در کلاس، مرور درس و خواندن متن کتاب درسی، حل تمرین و مسئله و .... باید تا جایی که می توانید تست بزنید. به هر میزان تست های بیشتر را کار کنید در نهایت نتیجه بهتری می گیرید. البته باید توجه کنید که برای موفقیت در ریاضی کنکور فقط تعداد تست ها مهم نیست. بلکه کیفیت تست زنی شما هم اهمیت بالایی دارد. باید تست ها را خوب بفهمید و برای خوداتن تشریح کنید و توضیح دهید. سعی کنید در ایام کنکور حواشی و کارهای جنبی را کنار بگذارید و روی درس خواندن خودتان متمرکز شوید تا زمان بیشتری را در اختیار داشته باشید و بتوانید بیشتر مرور کنید و تست های بیشتری را بزنید. در ایام نزدیک به کنکور تست های دوره ای کار کنید و سعی کنید در زمان استاندارد به تست ها پاسخ دهید. برای موفقیت در ریاضی کنکور و یا هر درس دیگری مهم است که تست هایی که بلد نیستید را پاسخ ندهید. بنابراین روند درست تست زدن را هم یاد بگیرید.

منبع: سایت تدریس ریاضی


بازدید: 1619
افزودن نظر
نام
نظر خود را درباره این مطلب بنویسید
Security Image
کد امنیتی فوق را وارد نمایید.
آگهی ویژه
تدریس فوق تخصصی ریاضی(متوسطه اول و دوم  و دانشگاه)
آگهی 8 ستاره
مهسا جعفری
تهران
تلفن 09134626069
 تدریس خصوصی ریاضی و آمار (حضوری و آنلاین)
آگهی 8 ستاره
ندا ضیایی
تهران
تلفن 09192479298
تدریس خصوصی ریاضیات توسط دکتری ریاضی
آگهی 8 ستاره
زینب طاهری
تهران
تلفن 09191578062
تدریس ریاضی وفیزیک وحسابان وگسسته...تقویتی و کنکور
آگهی 8 ستاره
فرزاد
شیراز
تلفن 09173394322
تدریس خصوصی ریاضیات و فیزیک توسط استاد دانشگاه
آگهی 8 ستاره
حسین شاسواری
تهران
تلفن 09127616624
خصوصی ریاضی دانشگاهی-تضمینی100%-استاد دانشگاه
آگهی 8 ستاره
دکتر بیک محمدلو تضمینی
تهران
تلفن 09127065407- 09307064073
تدریس آنلاین و حضوری ریاضی دانشگاه - مولف 4 کتاب
آگهی 8 ستاره
محمد رجبی
تهران
تلفن 09122213242 (قبل از تماس در واتس اپ پیام دهید)
دکتر بهمن آبادی | دانشجوی المپیادی صنعتی شریف|
آگهی 8 ستاره
دکتر حسین بهمن آبادی
تهران
تلفن 09364166626
درج آگهي در سايت «تدریس ریاضی» رايگان است و مسئوليت آن با آگهی دهنده مي‌باشد.