ثبت آگهی و تبلیغ تدریس ریاضی
صفحه کنونی: مقالات موفقیت در یادگیری ریاضی چگونه پایه ریاضی خود را قوی کنیم

چگونه پایه ریاضی خود را قوی کنیم

چگونه پایه ریاضی خود را قوی کنیم

در این مقاله در رابطه با نحوه قوی کردن پایه ریاضی توضیح داده شده است. برای اینکه پایه ریاضی خودتان را قوی کنید مطالبی که در این مقاله ارائه شده است می تواند مفید باشد.

پیشنهاد ویژه سایت تدریس ریاضی:
چگونه ریاضی را بهتر یاد بگیریم و موفق باشیم؟

برای قوی کردن پایه ریاضی در مرحله اول باید تصمیم بگیرید برای آن وقت بگذارید. باید برای خودتان برنامه ریزی داشته باشید و سعی کنید تقزیبا هر روز برای یادگیری ریاضی زمانی را در نظر بگیرید. اینکه فقط بخواهید قوی شوید ولی کاری انجام ندهید فایده ندارد. بنابراین در حال حاضر اگر الان اول ترم و یا اواسط ترم و یا حتی ایام نزدیک به امتحانات است از همین امروز تصمیم خودتان را بگیرید و برنامه ریزی خوبی برای قوی شدن در درس ریاضی و تقویت پایه ریاضی خودتان در نظر بگیرید. مثلا تصمیم بگیرید روزی یک ساعت و یا هفته ای 10 ساعت ریاضی بخوانید. به برنامه خودتان متعهد باشید و آن را با علاقه انجام دهید. باید در خودتان انگیزه ایجاد کنید تا علاقه مند شوید. مثلا فواید بلد بودن و قوی بودن در درس ریاضی را به خودتان یادآور شوید. اینکه اگر ریاضی بلد باشید در درس های دیگر مانند فیزیک هم قوی تر عمل می کنید و در خود درس ریاضی هم نمره خوبی خواهید گرفت و در امتحانات و کنکور موفق خواهید شد. این موارد باید انگیزه خوبی در شما ایجاد نماید. برای خودتان هدفی مشخص کنید و پیشرفت خودتان را بسنجید. مثلا اگر ترم های قبل در درس ریاضی 14 و 15 می گرفتید این ترم تصمیم بگیرید بالای 17 شوید. این تصمیم و هدف به شما جهت می دهد و انگیزه بیشتری را هم در شما ایجاد خواهد نمود.

مطالعه مقاله
چگونه در درس ریاضی قوی تر شویم هم مفید است.

برای قوی شدن در درس ریاضی فقط وقت گذاشتن کافی نیست. بلکه باید عملکرد درستی هم داشته باشید. باید در کلاس های ریاضی حاضر باشید، جزوه بنویسید و سوال بپرسید. اگر در بخش هایی ضعف زیادی دارید از معلم خصوصی ریاضی کمک بگیرید. در کلاس های تدریس خصوصی ریاضی می توانید اشکالات را به صورت پایه ای برطرف نمائید (کلیک کنید: مشاهده لیست معلم های خصوصی ریاضی). در کنار کلاس های خودتان و کلاس های خصوصی ریاضی می توانید خودتان هم تمرین و مسئله حل کنید. با تمرین حل کردن در درس ریاضی قوی و قوی تر خواهید شد و پایه ریاضی شما به مقدار بسیار زیادی تقویت می شود. البته باید روی تمرینات فکر کنید و به سادگی از کنار آنها رد نشوید. سطحی خوانی نکنید و سعی کنید خودتان تمرین را حل نمائید. فکر کردن روی تمرینات باعث می شود شما بسیار پیشرفت نمائید. پس سعی کنید حتما تمرینات را جدی بگیرید. مرور درس در طول ترم، خواندن عمقی مطالب، حضور در کلاس های ریاضی به صورت منظم و فعال، پرسیدن سوال در کلاس درس و نوشتن جزوه، استفاده درست از کلاس های خصوصی ریاضی، تمرین حل کردن و درست تمرین کردن درس ریاضی و .... مواردی هستند که به قوی شدن پایه ریاضی شما بسیار کمک می کند.

پیشنهاد می کنیم مقاله
چگونه در امتحان ریاضی با نمره خوب قبول شویم؟ را هم بخوانید.

منبع: سایت تدریس ریاضی


بازدید: 2628
افزودن نظر
نام
نظر خود را درباره این مطلب بنویسید
Security Image
کد امنیتی فوق را وارد نمایید.
آگهی ویژه
 تدریس خصوصی ریاضی و آمار (حضوری و آنلاین)
آگهی 8 ستاره
ندا ضیایی
تهران
تلفن 09192479298
تدریس خصوصی ریاضیات توسط دکتری ریاضی
آگهی 8 ستاره
زینب طاهری
تهران
تلفن 09191578062
تدریس فوق تخصصی ریاضی(متوسطه اول و دوم  و دانشگاه)
آگهی 8 ستاره
مهسا جعفری
تهران
تلفن 09134626069
تدریس ریاضی وفیزیک وحسابان وگسسته...تقویتی و کنکور
آگهی 8 ستاره
فرزاد
شیراز
تلفن 09173394322
تدریس خصوصی ریاضیات و فیزیک توسط استاد دانشگاه
آگهی 8 ستاره
حسین شاسواری
تهران
تلفن 09127616624
خصوصی ریاضی دانشگاهی-تضمینی100%-استاد دانشگاه
آگهی 8 ستاره
دکتر بیک محمدلو تضمینی
تهران
تلفن 09127065407- 09307064073
تدریس آنلاین و حضوری ریاضی دانشگاه - مولف 4 کتاب
آگهی 8 ستاره
محمد رجبی
تهران
تلفن 09122213242 (قبل از تماس در واتس اپ پیام دهید)
دکتر بهمن آبادی | دانشجوی المپیادی صنعتی شریف|
آگهی 8 ستاره
دکتر حسین بهمن آبادی
تهران
تلفن 09364166626
درج آگهي در سايت «تدریس ریاضی» رايگان است و مسئوليت آن با آگهی دهنده مي‌باشد.