ثبت آگهی و تبلیغ تدریس ریاضی
صفحه کنونی: مقالات قیمت تدریس خصوصی ریاضی قیمت تدریس خصوصی ریاضی ساعتی

قیمت تدریس خصوصی ریاضی ساعتی

قیمت تدریس خصوصی ریاضی ساعتی

در این مقاله در رابطه با قیمت تدریس خصوصی ریاضی ساعتی توضیح داده می شود. اساتید معمولا نرخ کلاس های خصوصی را به صورت جلسه ای و یا ساعتی مشخص می کنند. در این مقاله توضیح داده شده است که چه عواملی بر قیمت هر ساعت تدریس خصوصی ریاضی اثر می گذارد و در این زمینه توضیحات کاملی ارائه شده است.

برای مشاهده لیست کامل مدرسین ویژه تدریس خصوصی ریاضی بر روی عبارت مشاهده صفحه اصلی سایت تدریس خصوصی ریاضی کلیک کنید. مطالعه مقاله
قیمت تدریس ریاضی کنکور در تهران و کل ایران هم مفید است.

مسلما اگر شما تعداد جلسات بالایی لازم داشته باشید اساتید تدریس خصوصی سر قیمت ها با شما راه خواهند آمد و برای هر جلسه قیمت کمتری را در نظر می گیرند و در مجموع به شما تخفیف خواهند داد. البته اگر در یک درس اشکالات زیادی دارید و تعداد جلسات بالایی لازم می شود بهتر است زودتر کلاس ها را شروع نموده و برگزاری کلاس ها را به ایام امتحانات موکول ننمائید. در ایام امتحانات پیدا کردن استاد خوب کار سختی است. اساتید خوب و با تجربه چون معمولا شاگردهایی هم از قبل دارند از اواسط ترم معمولا وقتشان پر می شود. در عین حال در ایام امتحانات هزینه کلاس های خصوصی بالاتر می رود. بنابراین اگر می خواهید از تخفیف ها استفاده نمائید و با قیمت خوبی کلاس داشته باشید بهتر است از اوایل ترم شروع نمائید. در این حالت، هزینه کلاس ها کمتر شده و احتمال نتیجه گرفتن شما هم افزایش می یابد. بعضی از مدرسین ثبت نامی در همین سایت مانند آنچه در تصویر زیر نشان داده شده است برای قیمت کلاس های تدریس ریاضی دانشگاه و سایر دروس در بخش هزینه تدریس عبارت "توافقی" را ذکر کرده اند. ایا اساتید سر نرخ کلاس های خصوصی ریاضی با شما کنار خواهند آمد و کافی است که با ایشان تماس بگیرید و هزینه ای که برای کلاس ها به صورت ساعتی و یا جلسه ای در نظر دارند را از ایشان بپرسید. اساتید با تجربه و با سابقه معمولا به صورت توافقی کار می کنند و با شما سر نرخ کلاس ها کنار خواهند آمد.

مطالعه نمائید:
قیمت تدریس خصوصی ریاضی در منزل



برای حصول بهترین بازدهی سعی کنید خیلی روی اینکه کلاس ها ارزان باشد و حتما سعی کنید با هزینه خیلی پایین کلاس هماهنگ شود اصرار نداشته باشید. باید سعی کنید یک استاد خوب را برای یادگیری ریاضی دانشگاهی انتخاب نمائید. مسلما هزینه کلاس های یک استاد خوب و با تجربه به تناسب کیفیت کلاس های ایشان مقدار منطقی ای خواهد بود. کالا و خدمات خوب و با کیفیت را با قیمت خیلی پایین نمی توان خریداری کرد. بنابراین خوب است که بتوانید تخفیف بگیرید و کلاس ها قیمت مناسبی داشته باشد. ولی به هر حال مهمتر از آن این است که خوب نتیجه بگیرید. بنابراین حتما سعی کنید با یک مدرس خوب کلاس های ریاضی دانشگاهی را برگزار نمائید. با هماهنگ کردن کلاس ها از ابتدای ترم هم می توانید با قیمت ارزان کلاس داشته باشید و هم مطمئن تر هستید که نتیجه خوبی می گیرید. شرکت در کلاس های آنلاین به نسبت کلاس های حضوری می تواند هزینه کمتری برای شما داشته باشد. می توانید با یکی از دوستان و یا همکلاسی های خودتان در کلاس نیمه خصوصی شرکت کنید و باز هم از این طریق نرخ کلاس ها برای شما کمتر خواهد بود. با اساتیدی کلاس ها را هماهنگ کنید که به لحاظ مکانی به شما نزدیکتر هستند. به این ترتیب با هزینه کمتری کلاس را برای شما برگزار خواهند نمود. چند درس را با یک استاد هماهنگ کنید (مانند ریاضی و فیزیک و زبان). به این ترتیب تعداد جلسات بالاتر خواهد رفت و اساتید در حالتی که جلسات بیشتر باشد برای هر جلسه هزینه کمتری را در نظر خواهند گرفت.

کنکوری یا غیرکنکوری بودن کلاس ها: ممکن است بخواهید از کلاس های خصوصی ریاضی برای موفقیت در ریاضی کنکور و کسب درصد بالا استفاده نمائید. به هر حال، به دلیل حساسیت بالاتر کنکور به نسبت امتحان و چون لازم است استاد تسلط بالاتری بر درس داشته باشد، نرخ کلاس های ریاضی کنکور به نسبت کلاس های مدرسه و دانشگاه بیشتر است. خصوصا اگر کلاس خصوصی ریاضی کنکور تضمینی هم باشد، در این حالت هزینه بالاتر هم خواهد رفت. حضوری یا آنلاین بودن کلاس ریاضی: در رابطه با قیمت کلاس های خصوصی ریاضی در سال 98 نکته دیگری که باید در نظر داشته باشید این است که کلاس هایی که به صورت مجازی، آنلاین و اینترنتی برگزار می شوند می تواند 20 تا 30 درصد ارزانتر به نسبت کلاس های معمولی و حضوری برگزار شود. چون به هر حال وقت استاد در مسیر رسیدن به کلاس تلف نمی شود و به همین دلیل با هزینه پایین تری تدریس را انجام خواهد داد. بعضی از اساتید کلاس های تدریس خصوصی ریاضی نهم را به صورت تضمینی برگزار می نمایند و در چنین مواردی که نتیجه گرفتن شاگرد تضمین می شود مسلما هزینه کلاس ها هم بالاتر خواهد بود. البته بعضی از اساتید فقط کیفیت تدریس خودشان را تضمین می کنند و می گویند اگر رضایت نداشتید مبلغی پرداخت نکنید. بعضی دیگر نتیجه گرفتن شاگردهای خودشان را تضمین می کنند و بعد از کسب نمره خوب توسط شاگرد خودشان پول می گیرند. هزینه و قیمت چنین کلاس هایی بالاتر است.

مطالعه کنید:
نحوه هماهنگ کردن کلاس خصوصی ریاضی با قیمت ارزان

قیمت تدریس خصوصی ریاضی در منزل، ساعتی یا جلسه ای، به عوامل مختلفی بستگی دارد. وقتی تعداد جلسات بالایی نیاز دارید مدرسین هزینه هر جلسه را کمتر در نظر می گیرند. اگر فاصله محل سکونت مدرس با منزل شما زیاد باشد هزینه ها را بالاتر می گویند. پس با استادی کلاسها را هماهنگ کنید که به لحاظ مکانی و موقعیتی به شما نزدیکتر باشد. در نهایت ارزان هماهنگ کردن کلاسها خوب است ولی مهمتر از آن این است که نتیجه بگیرید. بنابراین با یک مدرس و استاد خوب کلاسها را برگزار کنید هر چند قیمت کلاسهای ایشان کمی بیشتر باشد. باید قیمتی که هر مدرس و استاد برای کلاسهای خودش در نظر دارد را در کنار رزومه و سوابق تدریس ایشان ببینید و با هم مقایسه کنید. در نهایت اگر دیدید که قیمت ساعتی درخواستی استاد متناسب با رزومه ایشان است و اگر کلاسها را با ایشان بردارید به احتمال زیاد می توانید نتیجه خوبی بگیرید، می توانید با معلم ریاضی مورد نظرتان تماس گرفته و کلاسها را هماهنگ نمائید. شاید بتوان گفت هزینه متوسط یک جلسه کلاس خصوصی ریاضی در سال 99 حدود 120 هزار تومان برای یک جلسه یک ساعت و نیمه است ولی باز هم این مبلغ قطعی نیست و به عوامل مختلفی بستگی دارد. می توانید کلاسها را نیمه خصوصی برگزار کرده و هزینه را تقسیم کنید، با مدرسی کلاس را هماهنگ کنید که به شما به لحاظ موقعیت مکانی نزدیکتر است، برگزاری کلاسها را به ایام امتحانات که هزینه ها بالاتر است موکول نکنید، در کنار شرکت در کلاسهای خصوصی ریاضی خودتان هم درس بخوانید تا تعداد جلسات کمتری لازم باشد، به مدرس ریاضی خودتان شاگردهای دیگری را معرفی کنید و در عوض برای کلاسهای خودتان از ایشان تخفیف بگیرید.

- تعدادی از مدرسین در بخش هزینه تدریس عبارت توافقی را ذکر کرده اند و به این معنی است که سر قیمت کلاسها با شکا کنار خواهند آمد. البته حتما قیمتی را در نظر دارند ولی به هر حال می توانید از انها تخفیف بگیرید و با هم به توافق برسید. برای هماهنگی کلاس و پرسیدن هزینه دقیق کلاسها با این مدرسین باید تماس بگیرید. - تعدادی از مدرسین هزینه دقیق کلاسها را در اگهی خودشان ذکر نموده اند و می تواند راهنمایی خوبی برای شما باشد که در حال حاضر جلسات تدریس ریاضی ساعتی با چه قیمتی برگزار می شود. - بعضی از مدرسین برای اینکه اعتماد شما را جلب کنند جلسه اول را رایگان یا نصف قیمت برگزار می کنند و اگر اینطور باشد در متن آگهی خودشان ذکر کرده اند.  - تضمینی و یا غیر تضمینی بودن کلاسهای تدریس خصوصی: در کلاسهای تضمینی ریاضی مدرس در صورتی هزینه دریافت می کند که شاگردش نتیجه مورد نظر را بگیرد. قیمت کلاسهای خصوصی تضمینی بالاتر است. - زمان هماهنگ کردن کلاسهای خصوصی: در صورتیکه کلاسهای تدریس ریاضی در اوایل ترم هماهنگ شود با قیمت کمتری می توان این کلاسها را هماهنگ نمود. قیمت تدریس خصوصی ریاضی در ایام امتحانات بیشتر است. بعضی از مدرسین حتی پا را یک قدم فراتر گذاشته اند و جلسه اول را به صورت رایگان تدریس می کنند. یعنی یک جلسه برای شما کلاس تدریس ریاضی را برگزار می کنند. اگر راضی بودید هزینه کلاس را پرداخت کرده و کلاسها ادامه پیدا می کند. اگر راضی نبودید هزینه ای پرداخت نکرده و کلاسها هم ادامه پیدا نمی کند. به این ترتیب شما هیچ ریسکی را برای شرکت در کلاسهای خصوصی نخواهید داشت. بعضی از مدرسین ریاضی کیفیت کلاسهای خصوصی خودشان را تضمین می کنند و بعضی دیگر واقعا تضمینی کار می کنند. یعنی اگر شما در امتحان ریاضی نتیجه نگیرید، نصف هزینه را دریافت می کنند و بعضی از مدرسین هیچ هزینه ای را دریافت نمی کنند. البته همانطور که گفته شد، قیمت و نرخ کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی تضمینی بالاتر است.

فرض کنید شما برای هر جلسه کلاس خصوصی ریاضی همان مبلغ 50 هزار تومان را در نظر دارید و 20 جلسه کلاس هم لازم داشته باشید. در ضمن مدرسی را پیدا کرده اید که رزومه متوسطی دارد و متوسط تدریس می کند و هزینه 50 هزار تومان را هم درخواست می کند. از طرفی مدرس دیگری با رزومه عالی برای یک جلسه تدریس خصوصی ریاضی قیمت 60 هزار تومان را درخواست می کند. حال اگر شما با مدرس اول کار کنید هزینه کل 1 میلیون تومان خواهد شد ولی ممکن است نتیجه نگیرید و 1 میلیون تومان شما هم از دست برود. در حالیکه اگر کلاسهای ریاضی را با مدرس دوم داشته باشید 1 میلیون و 200 هزار تومان هزینه دارید ولی در عوض احتمال بیشتری برای نتیجه گرفتن شما در امتحان ریاضی وجود دارد. به نظر شما کدام حالت بهتر است؟ بنابراین بعضا بهتر است کمی بیشتر برای کلاسهای خصوصی ریاضی هزینه کنید و در عوض اطمینان بیشتری از نتیجه گرفتن خودتان داشته باشید. اگر می خواهید کلاسهای تدریس ریاضی را با قیمت بهتری هماهنگ کنید، کلاسها را در طول ترم هماهنگ کنید و به ایام امتحانات موکول ننمایید. علاوه بر بحث قیمت و هزینه کلاسهای خصوصی ریاضی، برگزاری کلاسهای تدریس خصوصی در طول ترم، به نسبت ایام امتحانات، نتیجه بهتری را برای شما در بر دارد و مطمئن تر هستید که نتیجه مورد نظرتان را خواهید گرفت. در ضمن در ایام امتحانات مدرسین درجه  یک وقتشان پر شده است و نمی توانید با آنها هماهنگ کنید و از آنها وقت بگیرید.

حتما بخوانید:
هزینه تدریس خصوصی ریاضی ابتدایی

اگر بتوانید با یکی از دوستان یا همکلاسی هایتان کلاسهای خصوصی ریاضی را هماهنگ کنید، به نسبت کلاسهای خصوصی ریاضی یک نفره، قیمت کلاسها کمتر بوده و در نهایت برای شما ارزان تر خواهد بود. مثلا اگر مدرس ریاضی برای کلاس تک نفره مبلغ 60 هزار تومان را درخواست می کند، با یکی از همکلاسی هایتان دو نفره در کلاس شرکت کنید و مبلغ 70 تومان را به مدرس پرداخت نمائید. به این ترتیب هم برای مدرس ریاضی خوب خواهد بود و هم هر کدام از شماها مبلغ 35 هزار تومان پرداخت کرده اید. عبارتهای کلیدی: قیمت تدریس خصوصی ریاضی، کلاس خصوصی ارزان ریاضی، هزینه کلاس خصوصی ریاضی، تدریس ارزان ریاضی، قیمت کلاس ریاضی، چگونه کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی را با قیمت مناسب هماهنگ کنیم؟، راهکارهایی برای استفاده از کلاسهای خصوصی ارزان ریاضی

برای مشاهده مدرسین ریاضی بر روی لینک های زیر کلیک کنید:


تدریس خصوصی ریاضی ابتدایی

تدریس خصوصی ریاضی متوسطه

تدریس خصوصی ریاضی دانشگاه

تدریس خصوصی ریاضی کنکور


قیمت تدریس خصوصی ریاضی ساعتی و سابقه مدرس ریاضی: مدرسین با سابقه قیمت و هزینه های بالاتری را برای کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی را مطالبه می کنند. به هر حال مدرسین با سابقه بر اساس تجربیاتی که دارند بهتر هم تدریس می کنند و ممکن است راه حلهای میانبری را برای حل مسائل هم آموزش دهند. در بسیاری از اوقات ارزشش را دارد که کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی را با یک مدرس با سابقه بردارید و در عوض از نتیجه گرفتن خودتان مطمئن باشید. قیمت تدریس خصوصی ریاضی و شرایط و زمان تدریس: در ایام امتحانات قیمت تدریس خصوصی ریاضی و کلاسهای خصوصی سایر دروس بالاتر است. در ایام امتحانات مدرسین سرشان شلوق تر بوده و هماهنگ کردن با آنها برای کلاسهای خصوصی سخت تر هم می باشد. پس اگر می خواهید از نتیجه گرفتن خودتان مطمئن تر باشید و در ضمن کلاسهای خصوصی ریاضی را با قیمت مناسبتری هم هماهنگ نمائید، جلسات تدریس خصوصی ریاضی را در طول ترم برگزار کنید. قیمت تدریس خصوصی ریاضی و محل برگزاری کلاسهای تدریس خصوصی: اگر کلاسهای خصوصی ریاضی در آموزشگاه یا در محلی که خود مدرس تعیین کند برگزار شود هزینه و قیمت آن کمتر می باشد. هزینه تدریس خصوصی ریاضی در منزل دانش اموز و دانشجو معمولا بالاتر می باشد. ولی به هر حال، برگزاری کلاسهای خصوصی در منزل دانشجو یا دانش آموز به نفع او بوده و باعث می شود خصوصا در ایام امتحانات وقت او برای رفت و آمد تلف نشود.

هزینه تدریس خصوصی ریاضی در پایه های مختلف: قیمت و هزینه تدریس خصوصی ریاضی به پایه درسی هم بستگی دارد. به عنوان مثال هزینه تدریس خصوصی ریاضی دانشگاهی و سایر دروس دانشگاهی به ازای هر ساعت و یا هر جلسه به صورت کلی از هزینه تدریس ریاضی دبیرستان بالاتر است. به هر میزان تدریس یک درس سخت تر باشد و مدرسین کمتری توانایی تدریس آن را داشته باشند، هزینه تدریس آن درس هم بیشتر می شود.
کلاسهای خصوصی تدریس ریاضی با قیمت ارزان

منبع: سایت تدریس ریاضی


بازدید: 3136
افزودن نظر
نام
نظر خود را درباره این مطلب بنویسید
Security Image
کد امنیتی فوق را وارد نمایید.
آگهی ویژه
تدریس فوق تخصصی ریاضی(متوسطه اول و دوم  و دانشگاه)
آگهی 8 ستاره
مهسا جعفری
تهران
تلفن 09134626069
تدریس خصوصی ریاضیات توسط دکتری ریاضی
آگهی 8 ستاره
زینب طاهری
تهران
تلفن 09191578062
 تدریس خصوصی ریاضی و آمار (حضوری و آنلاین)
آگهی 8 ستاره
ندا ضیایی
تهران
تلفن 09192479298
تدریس خصوصی ریاضیات و فیزیک توسط استاد دانشگاه
آگهی 8 ستاره
حسین شاسواری
تهران
تلفن 09127616624
خصوصی ریاضی دانشگاهی-تضمینی100%-استاد دانشگاه
آگهی 8 ستاره
دکتر بیک محمدلو تضمینی
تهران
تلفن 09127065407- 09307064073
تدریس آنلاین و حضوری ریاضی دانشگاه - مولف 4 کتاب
آگهی 8 ستاره
محمد رجبی
تهران
تلفن 09122213242 (قبل از تماس در واتس اپ پیام دهید)
دکتر بهمن آبادی | دانشجوی المپیادی صنعتی شریف|
آگهی 8 ستاره
دکتر حسین بهمن آبادی
تهران
تلفن 09364166626
تدریس ریاضی دانشگاه در ارومیه
آگهی 8 ستاره
میلاد عباس پور اصل
ارومیه
تلفن 09374275772
درج آگهي در سايت «تدریس ریاضی» رايگان است و مسئوليت آن با آگهی دهنده مي‌باشد.